Hoi @HoutenKnuisjes,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik snap dat je dit graag snel opgelost ziet. Onze excuses hiervoor.
Ik zie dat je al op de lijst staat voor klanten met Iphone 11 issue. Onze netwerkspecialisten gaan dan controleren of je problemen inderdaad veroorzaakt zijn door het Iphone 11 probleem. Zodra dit is bevestigd wordt er contact met je opgenomen omtrent de oplossing en vergoeding. Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen.
Groetjes,
Ashley
Hoi Ashley,
Dank voor je bericht, en fijn om te horen dat ik op de lijst sta!
Echter vraag ik me wel af waarom de oplossing niet gewoon publiekelijk op het forum geplaatst wordt. Ik ga over 3 weken weg en moet een werkende internet verbinding hebben dus ik zie maar een aantal opties binnen nu en 3 weken (als die mail dan al niet gekomen is)
- een global esim aanschaffen zodat ik in ieder geval bereik heb tijdens mijn reis naar engeland, waar ik ga studeren. (Waarvan ik uitga dat die kosten dan vergoed worden.)
- overstappen van provider (niet mijn eerste keus als het even niet hoeft)
- mits het probleem niet opgelost kan worden (wat schijnbaar bij kpn al eerder is voorgekomen) een nieuwe telefoon. Wat ik liever niet doe, omdat ik net een nieuwe batterij heb laten plaatsen, en het toestel verder helemaal perfect werkt (wat ook bleek uit de diagnostische check van coolblue). Mocht dit de enige uitkomst zijn dan wil ik gewoon graag weten op welke termijn dit is. Een toestel opsturen kost ook weer tijd en dat is verder ook prima, maar om die tijd te overbruggen zou ik het wel fijn vinden om gewoon bereik te hebben (in de vorm van een esim, bijvoorbeeld!)
Om nog even te benadrukken, ik wil echt niet weg bij jullie, ben al 8 jaar enorm blij klant van jullie, problemen waren altijd gelijk helemaal top opgelost en wil dat ook graag zo houden, maar deze onzekerheid kan ik gewoon nu echt niet hebben, ik wil gewoon duidelijkheid.
Alvast bedankt voor de hulp, ik begrijp goed dat jullie je handen er ook vol aan hebben.
Hoi @HoutenKnuisjes,
Bedankt voor je bericht.
Ik snap dat je graag wilt weten op welke termijn dit is opgelost. Helaas kan ik geen exacte indicatie geven. Ik heb je een privé bericht gestuurd met hierin meer informatie.
Groetjes,
Ashley
Hoi! Dit geldt voor mij ook. Ik ben ook op de interne lijst geplaatst. Mijn iPhone 11 ligt in de kast al heel lang stof te happen. 24 dagen geleden zou er spoedig contact met me worden opgenomen. Ik blijf geduld hebben!
groet,
Marc
Hoi @Mabru83,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Ik zie dat je inderdaad correct op de lijst staat. Omdat alle gedupeerde klanten in chronologische volgorde worden benaderd kan het even duren voordat er contact met je opgenomen wordt.
Helaas hebben wij hier geen inzicht op en kan ik geen indicatie geven wanneer er contact wordt opgenomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Hopelijk ontvang je spoedig een bericht omtrent de oplossing.
Groetjes,
Ashley
PASOP….
Simyo wil de iphone 11 controleren, deze moet je opsturen en duurt ca 5 tot 7 dagen en je hebt antwoord of toestel terug? Mijn toestel al ruim 7 dagen weg en nog steeds niet ontvangen door reparatie afdeling. Wat ik ook probeer SIMYO antwoord nergens.
mijn angst is dat mijn iphone 11 gewoon kwijt is???
moderator reageert niet op mijn 2 berichten, klanten service antwoord niet op email, mijn abonnement kosten worden gewoon gëint ondanks toezeggingen crediteren. Simyo legt kon probleem nu bij gebruiker neer!!!
bericht van een ZEER ONTEVREDEN KLANT. Kees
PASOP….
Simyo wil de iphone 11 controleren, deze moet je opsturen en duurt ca 5 tot 7 dagen en je hebt antwoord of toestel terug? Mijn toestel al ruim 7 dagen weg en nog steeds niet ontvangen door reparatie afdeling. Wat ik ook probeer SIMYO antwoord nergens.
mijn angst is dat mijn iphone 11 gewoon kwijt is???
moderator reageert niet op mijn 2 berichten, klanten service antwoord niet op email, mijn abonnement kosten worden gewoon gëint ondanks toezeggingen crediteren. Simyo legt kon probleem nu bij gebruiker neer!!!
bericht van een ZEER ONTEVREDEN KLANT. Kees
In de mail heb je een link gekregen waar de daadwerkelijke status op staat vermeld. Bij PostNL staat er ij nog steeds dat het nog niet is geleverd, terwijl ik allang al de iPhone 13 heb ontvangen. Ik heb me laten vertellen dat het komt doordat ze een antwoordnummer gebruiken. Maar op de statuspagina (link dus in je mail) stond bij mij wel dat het is aangekomen.
In de link waarin status ontvangst vermeld staat, is hij daar nog steeds niet gearriveerd!! Kan geen foto plaatsen van dat bericht !
In de link waarin status ontvangst vermeld staat, is hij daar nog steeds niet gearriveerd!! Kan geen foto plaatsen van dat bericht !
Ai, en als je de Track en Trace op PostNL invult, wat zie je dan? Anders PostNL even bellen om een onderzoek te starten. Bij mij duurde het ook 5 werkdagen voordat het pakketje plotseling arriveerde.
PostNL is onderzoek gestart, had hem gelukkig aangetekend verzonden, alhoewel dit nu zinloos is geweest?? Ergste vind ik dat Simyo nergens op antwoord of onderzoek doet bij ontvanger!!!
alle problemen leggen ze gewoon bij de gebruiker!!! Super slechte organisatie.
Ongelofelijk wat een waardeloze organisatie Simyo is, alle info ook de link ter reparatie controle volgen staat nog steeds op niet ontvangen. Wat schets mij telefoon is gewoon in Zoetermeer gearriveerd en gecontroleerd. Helaas met vermelding geen defect geconstateerd!! Terwijl ik zeer regelmatig geen 4G maar E heb staan, bellen cq internetten werkt regelmatig niet en als het soms 4G is dan traag.
ik ga nu NVWA om info vragen wat voor aktie ik nog kan ondernemen op iphone 11 probleem simyo kpn.
criminele organisatie is het!!
Hoi @Jaikke,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat het omruilproces niet helemaal goed gaat.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Groetjes,
Ashley
Ongelofelijk wat een waardeloze organisatie Simyo is, alle info ook de link ter reparatie controle volgen staat nog steeds op niet ontvangen. Wat schets mij telefoon is gewoon in Zoetermeer gearriveerd en gecontroleerd. Helaas met vermelding geen defect geconstateerd!! Terwijl ik zeer regelmatig geen 4G maar E heb staan, bellen cq internetten werkt regelmatig niet en als het soms 4G is dan traag.
ik ga nu NVWA om info vragen wat voor aktie ik nog kan ondernemen op iphone 11 probleem simyo kpn.
criminele organisatie is het!!
Dit is juist goed nieuws. Als je iPhone 11 geen defecten heeft, zullen ze juist een iPhone 13 sturen.
Mijn rapport van Reconext zei precies hetzelfde: geen defecten geconstateerd. Paar dagen later kreeg ik een iPhone 13. Staat ook in de mail; wanneer de iPhone 11 geen defecten heeft zullen ze je een nieuwere versie van de iPhone "geven".
Dus even geduld, denk dat het goed gaat komen. Ik had precies hetzelfde.
Ach ja een Hollander leest niet ♂️, maar zojuist is de iPhone 13 afgeleverd, alleen al papieren zeggen nog steeds iPhone 11 niet afgeleverd, afleveradres is ook anders enz. Enz. Probleem toch goed afgelopen na enkele dagen stressen!
Ben super goed geholpen door Ashley…. Deze persoon weet ook wat communicatie betekend.
Hoi @Jaikke,
Bedankt voor je reactie.
Goed om te horen dat alles is gelukt en je tevreden bent met de service
Groetjes,
Ashley