Skip to main content

.

In mei overgegaan naar SIMYO nadat ik performance problemen kreeg met kpn op mijn Iphone 11. helaas heb ik zelf niet omgekeken naar het feit dat simyo ook op het kpn netwerk draait. 

na weken frustratie en verschillende ‘’oplossingen’’ die aangedragen werden zoals het volledig resetten van mijn toestel blijven helaas de problemen bestaan. ik kan geen fatsoenlijke telefoon gesprekken meer voeren, internetten is ook dramatisch, Wanneer word hier een oplossing voor geboden? en zal KPN de zelfde oplossingen bieden aan de klanten van simyo gezien het feit dat het simpel weg het zelfde netwerk is? maanden aankijken is uiteraard geen oplossing, en de problemen vormen inmiddels wel een flink probleem in bereikbaarheid en ook gevolgen voor mijn werk. onacceptabel

Vers van de pers. Laatste iOS update zou het verholpen moeten zijn voor de 12. De 11 word nog naar gezocht.

https://tweakers.net/nieuws/225438/kpn-ios-update-lost-netwerkproblemen-met-iphone-12-toestellen-op.html

 

 


Ja, mooi. Maar dus niet iets waar ik en vele anderen op dit forum iets aan hebben.


Ik ben ook waarschijnlijk de zoveelste die helemaal gek hiervan word! 
Alleen maar ellende! Inmiddels de nieuwste update gedraaid in de hoop dat de service dan zijn worden opgepikt! Maar nee hoor! 
Ik kan al weken helemaal niets! Ben buiten wifi om dus onbereikbaar , kan toch niet in deze tijd. 
Mag een behoorlijk compensatie tegen over al deze toestanden staan! 


Ja, mooi. Maar dus niet iets waar ik en vele anderen op dit forum iets aan hebben.

Okay, wat stel je voor waar jij en andere wel iets aan hebben?

 

Dat het snel opgelost word lijkt mij logisch daar is KPN al mee bezig of zou KPN expres de klanten aan het treiteren zijn?


Vreemde comment. 


Ja, mooi. Maar dus niet iets waar ik en vele anderen op dit forum iets aan hebben.

Okay, wat stel je voor waar jij en andere wel iets aan hebben?

 

Dat het snel opgelost word lijkt mij logisch daar is KPN al mee bezig of zou KPN expres de klanten aan het treiteren zijn?

KPN is al bijna 3 maanden bezig en in die 2-3 maanden is de communicatie extreem slecht geweest. We halen de meeste info uit berichten op Tweakers of het artikel van RTL. Snel opgelost? Nee. Proberen ze het? Ja. Konden ze misschien beter communiceren en klanten een tussentijdse oplossing aanbieden? Ja. 

Simyo kan er ook niet veel aan doen, maar je verwacht wel wat meer van het beste netwerk van Nederland (KPN) die er nu wel een zooitje van heeft gemaakt. En dit is niet de eerste keer. Twee jaar geleden een soortgelijk probleem dat erg lang duurde om op te lossen. 


Vreemde comment. 

Blijkbaar onderneemt Simyo wel stappen zoals ik het hier kan lezen:

https://forum.simyo.nl/bellen-sms-en-netwerk-en-nummerbehoud-85/omruilen-iphone-11-ivm-netwerk-problemen-klopt-dat-48457

Als je dat een passende oplossing vind geen idee,

wat stel je voor waar jij en andere wel iets aan hebben?

Gestelde vraag word compleet genegeerd/ beantwoord met 'vreemde comment'.

 

@Moony  Klopt het verdient verre van de schoonheids prijs. Maar blijkbaar hier en daar reacties blijkt niet voor iedereen de iPhone 12 het te zijn opgelost. Dus omruilen voor een 12 word hem ook niet.


@Simyo is hier inmiddels zicht op? naast dat het toestel erg heet word wat je ook erg veel terug ziet in overige posts op kpn en hier krijg ik nu zelfs meldingen dat mijn telefoon oververhit is geraakt. dit nu tot 2 maal toe sinds gisteren! dit is inmiddels helemaal niet meer werkbaar, gezien het feit dat je toestel tegenwoordig ook een 2FA middel is.


@Simyo is hier inmiddels zicht op? naast dat het toestel erg heet word wat je ook erg veel terug ziet in overige posts op kpn en hier krijg ik nu zelfs meldingen dat mijn telefoon oververhit is geraakt. dit nu tot 2 maal toe sinds gisteren! dit is inmiddels helemaal niet meer werkbaar, gezien het feit dat je toestel tegenwoordig ook een 2FA middel is.

Ik had hetzelfde probleem met mijn iPhone 11 en heb rechtstreeks met Simyo contact gehad.

Heb nu gratis een toestelwissel gehad (iPhone 12 die tot nu toe gewoon werkt). 

Zou dus aanraden om Simyo te bellen!


ik heb je advies genomen en heb met een behulpzame medewerker van Simyo gesproken. hierin is mondelijk bevestigd dat ze toestellen gaan ruilen. helaas is het niet duidelijk wanneer dit gaat zijn. 

ondertussen is er helaas nog geen officieel bericht over gedaan en zoals ik lees op het forum zijn er ook mensen waarbij een ruiling al niet meer gedaan word.

voor mij is het nog steeds afwachten, en de problemen lijken steeds verder te verergeren. ik kan terwijl ik dit aan het typen ben, niet bellen, internetten of sms’en en het lijkt ook erger te worden (of ik heb het nu meer door). dus dit gaat helemaal fantastisch. wellicht dat iemand van Simyo nog iets nuttigs kan roepen? of een daadwerkelijke bevestiging.


Hoi @mhess,

Bedankt voor je bericht.

We zijn momenteel druk bezig met het benaderen van gedupeerde klanten omtrent de oplossing met het Iphone 11 netwerk probleem. Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. 

Er zijn ook klanten die op de lijst stonden maar er is geconstateerd dat zij geen last hebben van het Iphone 11 netwerkprobleem. Deze komen dan ook niet in aanmerking voor een vergoeding / dezelfde oplossing. Het is dus echt even afwachten totdat de netwerkspecialisten hebben bevestigd dat je problemen worden veroorzaakt door het Iphone 11 issue voordat er contact met je opgenomen wordt.

Groetjes,
Ashley 


Reageer