Skip to main content

.

Hallo, heb me geregistreerd bij een buitenlandse advertentiesite maar als ik wil inloggen staat er dat mijn OP adres is  geblokkeerd. Dit schrijven ze:

Sommige IP-adressen of hele IP-bereiken zijn negatief vooraf geladen of vertonen verhoogde verdachte activiteit, wat de stabiliteit van ons platform en schendingen van onze gebruiksvoorwaarden in gevaar brengt (zie punt 2).  Helaas deel je een openbaar dynamisch IP-adres in de regel met veel andere gebruikers van een provider en dan kan het ook wel eens een onschuldig persoon overkomen.

Wat kan ik hieraan doen om weer op de site te kunnen inloggen?

Mvg Gerlieke 

Hallo @Gerlieke bij mij geeft de telefoon steeds 192.0.0.2 als IP-adres op.

Wat zie jij voor IP-adres op jouw teefoon?

Er vanuitgaande dat je géén thuisnetwerk gebruikt, maar 4G(+)

Hoi Jan, ja het begint met 193 maar daarna anderecijfers. 

Ik bedoel 192

Hallo @Gerlieke kun je de website hier eens plaatsen, dan probeer ik deze ook per mobiel te bereiken.

KPN doet aan Carrier-grade NAT op 4G. Dat betekend dat je inderdaad het IP adres deelt met andere klant. Als een website dat IP of die hele range blokkeert, dan is daar vanuit KPN niets aan te doen.

Het beste is dan om contact op te nemen met die website en vragen om de blokkade op te heffen. Diensten als een VPN kunnen ook helpen om om blokkades heen te komen. Maar ook daarvan worden IP adressen regelmatig geblokkeerd.

Hi @Gerlieke,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door @JanD en @Groentjuh. Heeel erg bedankt voor jullie hulp! 😊

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer