Skip to main content

.

Het gebruik van Internet staat al vanaf het ontvangen van de sim-kaart uit en er worden toch kosten in rekening gebracht voor het gebruik. Hoe kan dit?

Beste ​@Micha Streppel heb je internet ook in MijnSimyo uit staan en mobiele datya uit staan in je mobiel???


Hoi ​@Micha Streppel,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je kosten hebt gemaakt aan het internet! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik inderdaad dat de internetoptie uitstaat op jouw simkaart. Het zou dus niet zo moeten zijn dat er alsnog internet verbruik wordt geregistreerd en van jouw beltegoed wordt afgehaald. Ik heb daarom de internetoptie even gereset zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Ook zorg ik ervoor dat je het afgeschreven beltegoed terug krijgt op je beltegoed. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy


Reageer