Skip to main content

.

Beantwoord

Internetgebruik staat uit, maar er zijn wel kosten. Hoe kan dat?

  • 9 januari 2025
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Het gebruik van Internet staat al vanaf het ontvangen van de sim-kaart uit en er worden toch kosten in rekening gebracht voor het gebruik. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Micha Streppel,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je kosten hebt gemaakt aan het internet! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik inderdaad dat de internetoptie uitstaat op jouw simkaart. Het zou dus niet zo moeten zijn dat er alsnog internet verbruik wordt geregistreerd en van jouw beltegoed wordt afgehaald. Ik heb daarom de internetoptie even gereset zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Ook zorg ik ervoor dat je het afgeschreven beltegoed terug krijgt op je beltegoed. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

3 reacties

JanD
  • Consultant
  • 763 reacties
  • 9 januari 2025

Beste ​@Micha Streppel heb je internet ook in MijnSimyo uit staan en mobiele datya uit staan in je mobiel???


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 9 januari 2025

Hoi ​@Micha Streppel,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je kosten hebt gemaakt aan het internet! 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik inderdaad dat de internetoptie uitstaat op jouw simkaart. Het zou dus niet zo moeten zijn dat er alsnog internet verbruik wordt geregistreerd en van jouw beltegoed wordt afgehaald. Ik heb daarom de internetoptie even gereset zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Ook zorg ik ervoor dat je het afgeschreven beltegoed terug krijgt op je beltegoed. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 14 januari 2025

Bedankt voor je antwoord Amy.

​@JanD Bedankt voor de tip over de mobiele data instelling. Ik heb deze gecontroleerd.