Hoi, als ik in mijn simyo app kijk zie ik vanaf 11 juli dat ik geen data meer heb verbruikt maar dat is onmogelijk. Hoe kan dit? Ik heb nu geen idee hoeveel ik nog over heb.
Bij ons precies hetzelfde. Ik wilgraag weten of ik al in de gevarenzone zit.
Is bekend
Laten we de reactie van een moderator afwachten s.v.p.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving.
Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.