Skip to main content

.

Hoi, als ik in mijn simyo app kijk zie ik vanaf 11 juli dat ik geen data meer heb verbruikt maar dat is onmogelijk. Hoe kan dit? Ik heb nu geen idee hoeveel ik nog over heb. 

Bij ons precies hetzelfde. Ik wilgraag weten of ik al in de gevarenzone zit. 


Is bekend @Hendrikje  en @Lynnvr , zie ook overige topics, Simyo zal dit oppakken of heeft dit al opgepakt.

Laten we de reactie van een moderator afwachten s.v.p.

 


Hoi @Lynnvr,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je een vertraging terugziet in het verwerken van je verbruik in de Mijn Simyo omgeving. 

Er was dit weekend een issue op het netwerk waardoor het bijwerken van je verbruik in je Mijn Simyo vertraagd is. Excuses voor het ongemak. Momenteel wordt er hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. De waarschuwingssms'jes worden echter nog wel in real-time verstuurd. Hou deze dan ook goed in de gaten om buitenbundelkosten te voorkomen. 

@Hendrikje Het verbruik zal bijgewerkt worden met terugwerkende kracht. Hou tot die tijd goed de sms’jes in de gaten om te zien of je 80% en/of 100% van je bundel hebt verbruikt. 

@J.D.L. Bedankt voor je hulp! 😊

Groetjes,
Ashley