Skip to main content

.

Hey nogal een dringende vraag,

Ik ben dus laatst overgestapt naar simyo en sindsdien doet mijn internet het zowel bijna niet als nooit. Zodra ik mijn huis uitga doet hij het super traag of wordt er gezegd dat ik gewoon geen verbinding heb. Heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en heb bij geen enkel ander abonnement zo’n probleem gehad. Ik heb trouwens een iphone 11 als dat een rol speelt.

Ik hoop op een spoedig antwoord,

Groetjes,

Celestine

Hoi @Celestine

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je slechte verbinding ervaart sinds je bent overgestapt. Dit heeft inderdaad met het netwerk te maken in combinatie met de iPhone 11. Alle informatie en updates met betrekking tot dit probleem kun je teruglezen in deze verzameltopic

Voor nu mag je mij een privébericht sturen met jouw gegevens, ik zal je dan op de interne lijst zetten en verder informeren.

Hierbij sluit ik deze topic.

Groetjes,
Seren