Beste medewerker,
Al jaren ben ik een tevreden klant bij Simyo en ik heb nooit klachten of problemen gehad. Gisterochtend schrok ik me alleen wild toen ik erachter kwam dat ik voor €108 over mijn internetbundel heen ben gegaan. Ik ben deze week o.a. bij mijn ouders op bezoek geweest en toen heb ik genavigeerd en gevideobeld zonder wifi.
Nu ik terug denk heb ik wel het waarschuwings smsje gehad. De afgelopen keren toen ik z’n waarschuwings smsje kreeg heb ik direct een extra bundel gekocht om zo hoge kosten te voorkomen. Deze keer ben ik dit echter vergeten te doen. In mijn gedachten had ik dit wel gedaan, vandaar dat ik ook doorging met internetten zonder wifi. Dit had ik anders nooit gedaan! Ik heb nu meteen een internetbundel van €5 aangeschaft om nog hogere kosten deze maand te voorkomen.
Ik weet dat het mijn eigen schuld is, maar ik baal er echt van dat ik nu zulke hoge kosten heb gemaakt. Zou er misschien Simyo een coulanceregeling kunnen plaats vinden? Het is nooit mijn bedoelding geweest om zoveel over mijn bundel te gaan en zoals jullie kunnen terugzien heb ik in het verleden altijd een €5,- bundel bij gekocht als ik over mijn internetverbruik heen ging. Ik ben het deze keer alleen vergeten, met een rekening van €108 euro als gevolg.
Ik hoor het graag. Alvast erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Annemiek