Mijn hotspot op iPhone se werkt niet meer en heeft het vroeger wel gedaan. Ik probeer te koppelen met een laptop. Ik heb stappenplan van Apple gevolgd en werkte niet.
Het lukt wel de laptop te koppelen met de iPhone van mijn vrouw die een Vodafone abonnement heeft. Ik heb sterk de indruk dat probleem bij de provider ligt (Simyo dus). Gaarne jullie visie hierop . Ik overweeg over te stappen
Wordt hier uberhaupt wat mee gedaan? We zijn 2 maanden verder zonder enig resultaat lijkt het. Ik heb KPN zelf gebeld en die gaf mij aan dat er via simyo zelf een technisch ticket binnen moet komen en ik vraag mij af of dat inmiddels al gebeurt is.
Nee, Simyo weigert toe te geven dat het probleem bij hun ligt heb uitgebreid geapt en gebeld, maar moet maar naar de Apple winkel, want Simyo kan en wil niks doen.
Was ticket aangemaakt en krijg dan, na weer bellen, te horen dat mijn telefoon niet in aanmerking komt voor omruilen naar iPhone 12 . Ze kijken naar het imei nummer en dat is bepalend
en we zijn weer 14 dagen verder zonder antwoord… graag dit serieus nemen Simyo! Als ik via whatsapp met jullie contact opneem krijg ik de vraag of ik mijn telefoon opnieuw wil opstarten...
en we zijn weer 14 dagen verder zonder antwoord… graag dit serieus nemen Simyo! Als ik via whatsapp met jullie contact opneem krijg ik de vraag of ik mijn telefoon opnieuw wil opstarten...
Hi
Wij nemen deze situatie zeer serieus en begrijpen wij dat dit voor jou (en andere klanten) ontzettend vervelend is. Onze netwerkspecialisten zijn nog druk bezig om te achterhalen wat de oorzaak is van het probleem. Ik heb inmiddels opnieuw contact met hen opgenomen om te kijken of er een status update is. Zodra ik meer weet informeer ik je uiteraard direct.
Graag had ik je al van een oplossing of meer duidelijkheid willen voorzien, maar op dit moment ben ik hierin ook afhankelijk van de terugkoppeling van andere afdelingen.
en we zijn weer 14 dagen verder zonder antwoord… graag dit serieus nemen Simyo! Als ik via whatsapp met jullie contact opneem krijg ik de vraag of ik mijn telefoon opnieuw wil opstarten...
Hoi
Zoals aangegeven in mijn vorige bericht, had ik beloofd om met een terugkoppeling te komen. Onze netwerkspecialisten hebben aangegeven dat zij de APN-instellingen hebben vastgezet op IPv4 (op het netwerk). Zou jij kunnen controleren of je hotspot verbinding nu wel werkt?
Ik hoor graag van je.
Perfect! Zojuist gettest en inderdaad het werkt Dank
Perfect! Zojuist gettest en inderdaad het werkt Dank
Dat is fijn om te horen! Excuses dat het zo lang heeft geduurd.
Hier ook een iphone se 2020 én een iphone7 sinds juli 2024 geen wifi via hotspot op verschillende ipads, wel connected maar geen wifi. Al het bovengenoemde geprobeerd zonder resultaat. Wat is de laatste stand van zaken (is er nog hoop ander ga ik toch overstappen, heel jammer ( al jaaaaren tevreden geweest) maar nu ook ergerlijk ivm komende vakantie perioden)
Hier ook een iphone se 2020 én een iphone7 sinds juli 2024 geen wifi via hotspot op verschillende ipads, wel connected maar geen wifi. Al het bovengenoemde geprobeerd zonder resultaat. Wat is de laatste stand van zaken (is er nog hoop ander ga ik toch overstappen, heel jammer ( al jaaaaren tevreden geweest) maar nu ook ergerlijk ivm komende vakantie perioden)
Hi
Zou jij mij een privébericht kunnen sturen met jouw gegevens + bovenstaande informatie? Dan kan ik dit doorzetten naar onze netwerkspecialisten.
Hi
Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd. Maar, ook voor jullie hebben de netwerkspecialisten aangegeven dat zij de APN-instellingen hebben vastgezet op IPv4 (op het netwerk). Zouden jullie kunnen controleren of je hotspot verbinding nu wel werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.