Beste medewerker van Simyo,
Ik heb al vele jaren een telefoonabonnement bij Simyo en heb dat altijd als uitstekend ervaren.
Wat me nu overkwam is dat ik vanmorgen een sms zie staan die vannacht is verstuurd en ik vanmorgen pas zag waarin staat dat ik 80 procent van mijn internet bundel heb verbruikt.
In hetzelfde bericht staat dat de bundel op is en ik moet betalen voor extra MB’s.
Omdat ik vannacht in een hotel overnacht heb en ik de WiFi van het hotel had aanstaan begrijp ik niet hoe het kan dat er MB’s van Simyo zijn verbruikt.
Toen ik in de Simyo app ging checken zag ik dat ik € 75,87 aan kosten moet betalen voor verbruik buiten mijn bundel.
in een paar uur tijd blijkt dit dus gebeurd te zijn.
Dit is toch ongelooflijk dat de kosten in een paar uur tijd zo hoog kunnen oplopen en hoe kan het dat als ik de WiFi van het hotel aanzet Simyo toch het mobiel netwerk verbruikt?
ik maak altijd gebruik van WiFi als ik ergens op bezoek ben en heb in de loop van de jaren per maand nauwelijks MB’s gebruikt.
Graag wil ik hierover met jullie over in gesprek gaan.
Met vriendelijke groet,
Ineke.