Skip to main content

.

ik ben enkel geleden door jullie gecontacteerd dat ik nog 3000 mb had en toen zuinig omgegaan met het gene wat ik had even daarna kreeg ik een mail dat mijn mb’s op waren. Ik heb mijn 4g toen netjes uitgezet en nergens meer opgezeten, terwijl het bedrag maar bleef stijgen leek het. Het kan namelijk nooit zijn dat ik in zo een korte tijd 3000 mb heb verbruikt terwijl dat als ik op mij app keek het bleef maar stijgen met 59 mb voor mij gevoel kan dit niet kloppen omdat ik netjes mijn 4g heb uit gezet en gezorgd dat ik niks meer heb verbruikt aan data. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen aan dit probleem, ik nergens meer extra data verbruikt. 
Groetjes,

Sil van Lierop

Hoi ​@sil van lierop,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat zij je hebben geïnformeerd en ook een gepaste oplossing hebben geboden. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent!

Groetjes,
Seren