Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik in aanmerking komen voor de 20GB die ik op de website zie?

• August 28, 2025
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Ik zie overal dat er abbonementen van 20GB beschikbaar zijn maar ik kan mijn abbonnement niet omhogen boven 15GB hoe regel ik dit?

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@iStevenP,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al juiste informatie hebt ontvangen van de heren ​@JanD en ​@Friesian!

Om in aanmerking te komen voor de bundels die wij op onze website aanbieden kan dat door de aansluiting te verlengen. Dit kan via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Groetjes,
Amy

4 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 28, 2025

Beste ​@iStevenP binnen 4 maanden voor einde contract of bij einde contract kun je je abo aanpassen naar de door jou gewenste bundel en gaat dan per de 1e van de komende maand in.

Friesian
  • Forum Expert
  • August 28, 2025

Beste ​@JanD

Ik geloof dat je de topicstarter het heeft over bundel grootte ipv snelheid. En ja ​@iStevenP verschil zit hem in verlengen tov wijzigen. 

JanD
  • Forum Expert
  • August 28, 2025

Beste ​@Friesian aangepast, typefout.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 29, 2025

Hoi ​@iStevenP,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je al juiste informatie hebt ontvangen van de heren ​@JanD en ​@Friesian!

Om in aanmerking te komen voor de bundels die wij op onze website aanbieden kan dat door de aansluiting te verlengen. Dit kan via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt.

Groetjes,
Amy