Skip to main content
antwoord

Geen verbruik sinds 10 november, waar ligt dit aan?

  • November 13, 2023
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active

Bij mijn abo wordt sinds 10 november 17:08 de verbruikte data niet meer weergegeven. Zowel in de app als op de website wordt dit tijdstip weergegeven als het laatst gemeten gebruik. Wat mij zeer onwaarschijnlijk voorkomt.

Zien meer mensen dit?

Beste antwoord door Seren

Hoi @Hsd,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost. Mocht dit probleem nog voorkomen laat het dan gerust weten. Dan kan ik dit verder onderzoeken. 

Groetjes,
Seren

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Allround active
  • November 14, 2023

Heeft zich inmiddels opgelost. 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • November 14, 2023

Hoi @Hsd,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat het inmiddels is opgelost. Mocht dit probleem nog voorkomen laat het dan gerust weten. Dan kan ik dit verder onderzoeken. 

Groetjes,
Seren