Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding met mobiel netwerk

• August 17, 2026
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik heb op mijn nieuwe telefoon data gekocht, maar als ik het aanzet zegt mijn telefoon 'geen verbinding' en 'alleen noodoproepen – simyo' In de app staat data aan en de APN handmatig instellen werkt ook niet.
Ik heb eerder op mijn vorige telefoon ook al geprobeerd internet te geen bruiken maar die deed het ook niet. Ik dacht daar dat het aan mijn telefoon lag en heb lang geen data gehad, maar nu het op de nieuwe telefoon ook niet werkt denk ik dat het aan de sim ligt.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Stoel,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen internetverbinding krijgt met je huidige simkaart! 

Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je simkaart wel wat verouderd is wat mogelijk voor dit probleem zorgt. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op 😊.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 18, 2026

Hoi ​@Stoel,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen internetverbinding krijgt met je huidige simkaart! 

Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je simkaart wel wat verouderd is wat mogelijk voor dit probleem zorgt. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je graag kosteloos een nieuwe simkaart op 😊.

Groetjes,
Amy