Ik ben al jaren pre-paid gebruiker bij Simyo. tot grote tevredenheid.
Nu heb ik een ander toestel gekocht (via de Simyo shop, Een Samsung Galaxy Core prime.
Het internetten via Wifi gaat prima, maar via het netwerk niet.
Ik ben al 2 dagen aan 'het prutten' en heb ook vele forum suggesties geprobeerd.
mijn toestel ook al uit en weer aan gezet.
Op mijnsimyo staat internet gebruik aan en ook mijn bundel.
Bij de toestel instellingen, staat mijn versie er niet bij, maar met de andere versies kom ik toch een end.
Ergens zal ik iets nog niet goed doen, maar waar.....?
Bladzijde 1 / 1
Dit geldt voor mij ook, zoals door mijn man voorspeld.
Hoi Ed.,
Ik begrijp dat jij en je man niet kunnen internetten. Kun je aangeven of de reset heeft geholpen? En wil je je 06-nummer sturen in een privébericht. Ik kan dan de gegevens erbij pakken van de andere aansluiting :$
Laat je het weten?
Ik begrijp dat jij en je man niet kunnen internetten. Kun je aangeven of de reset heeft geholpen? En wil je je 06-nummer sturen in een privébericht. Ik kan dan de gegevens erbij pakken van de andere aansluiting :$
Laat je het weten?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.