.

Beantwoord

Geen internet op mijn mobiel sinds Sim Only, kan iemand mij helpen?

  • 30 May 2015
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Vorig jaar heb ik 1 maand internet op mijn mobiel genomen, dat was toen Pre-paid dit ging prima. Ik hoefde niets in te stellen.
Nu sinds een week overgestapt van Pre-Paid naar Sim Only en dus internet. Dit werkt alleen thuis, want daar maak ik gebruik van Wifi. Maar verder geen internet. Ben al een week aan het prutsen en doen. Instellingen staan goed. Bij mijn instellingen staat mobiel gewoon op aan.
Mobiel is ook al 25 minuten uit geweest. Status op Mijn Simyo al op uit en daarna weer op aan gezet. Niets helpt.
Ik betaal dus voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.
Help!
icon

Beste antwoord door Ruud 31 May 2015, 14:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vorig jaar heb ik 1 maand internet op mijn mobiel genomen, dat was toen Pre-paid dit ging prima. Ik hoefde niets in te stellen.
Nu sinds een week overgestapt van Pre-Paid naar Sim Only en dus internet. Dit werkt alleen thuis, want daar maak ik gebruik van Wifi. Maar verder geen internet. Ben al een week aan het prutsen en doen. Instellingen staan goed. Bij mijn instellingen staat mobiel gewoon op aan.
Mobiel is ook al 25 minuten uit geweest. Status op Mijn Simyo al op uit en daarna weer op aan gezet. Niets helpt.
Ik betaal dus voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.
Help!


Ik heb exact hetzelfde probleem, ben benieuwd nar een oplossing.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Esther1978 en Ed.,

Welkom op het Simyo Forum:)

Wat jammer dat internet het niet direct doet. Ik heb jullie simkaart een reset gegeven.
Kunnen jullie je telefoon eens opnieuw starten?

Je kunt ook nog even de instellingen van je telefoon nakijken via onze toestelhulp:D
Werkt het nu weer?
Yeah!!! Eindelijk internet op mijn mobiel!!!
Wel jammer dat er dus eerst een reset van jullie kant moest komen :(
Want heb nu een week niets er aan gehad.
Misschien als standaard optie door jullie uit te voeren? Een reset van een simkaart voor iedereen die internet op de mobiel neemt.
En ik moest wederom mijn mobiel 20 minuten uit zetten. Maar ja, dat is niet zo erg.
Maar het is dan toch gelukt!!!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Esther1978,

Helemaal goed! Heel fijn dat je weer op het internet kan 🙂 Een reset is geen standaard oplossing. Soms kun je geen internetverbinding maken omdat de internetinstellingen niet goed staan. Andere keren kan het uit en weer aanzetten van je telefoon voldoende.

Erg fijn dat het bij jou in ieder geval heeft geholpen. We zien je graag terug op het forum 🙂

Reageer