Heb je al handmatig een werkende provider gezocht @Sigrid Werkman ?
Ja dat heb ik gedaan, maar daar ook geen internet. Bij status mobiele netwerk staat de melding " verbinding verbroken"?
Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af @Sigrid Werkman
Hoi @Sigrid Werkman,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Wat jammer om te horen dat je geen verbinding hebt. Eerder zijn wij een topic gestart met tips voor het maken van een verbinding in het buitenland. Ik adviseer deze door te nemen.
Zoals @JanD aangaf helpt het vaak om handmatig een netwerk te selecteren. Bedankt voor je hulp!
Ik hoor graag of het geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley!
@Ashley Heb ik ook al geprobeerd. Is niet
gelukt
Hoi @Sigrid Werkman,
Bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen!
Ik zal je sim even resetten. Schakel je toestel een kwartier lang volledig uit om de reset te voltooien. Controleer hierna je verbinding weer.
Vaak helpt het om na reset de APN instellingen door te nemen en handmatig een netwerk te selecteren.
Ik hoor graag of dit nu wel werkt.
Groetjes,
Ashley
Hi Ashley,
Ik heb gelukkig weer internet nadat ik de naam van de APN heb veranderd naar portalmmm.nl
Bedankt voor de tip om naar mijn APN te kijken.
Mvg
Sigrid Werkman
Hoi @Sigrid Werkman,
Bedankt voor je bericht.
Fijn om te horen dat het is gelukt en je verbinding weer werkt.
Groetjes,
Ashley
Zit op dit moment in spanje. Heel slechte wifi, dus die uitgezet. Roaming aan en verder op mijn 4G.
Kreeg bericht van symio dat er problemen waren met het internet. Alleen toen had ik juist wel internet. En nu die volgens jullie zijn opgelost heb ik totaal geen internet
0,0
Telefoon opnieuw opgestart. Roaming aan uit. Niets helpt. Totaal niet blij mee.
Hi @Marcello63,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je internet het niet meer doet!
Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon? Dit wilt vaak helpen.
Ik heb verder een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Dit is om de reset te voltooien. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi Roeqajja, lees je bericht net pas. Hele dag geen internet gehad . Was ondertussen naar de receptie hier geweest en gevraagd hoe of wat. Zij heeft een code ingevoerd waardoor ik direct internet had dus weet nu niet of de reset die je gedaan hebt geholpen heeft. Heb net wel mijn telefoon een kwartier uit gehad .
Ik kijk het morgen aan en als het weer niks is dan laat ik weer van mij horen. ( Als dat lukt tenminste )
Hoi @Marcello63,
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen dat je weer verbinding hebt. Hopelijk blijft dit zo.
Groetjes,
Ashley