Skip to main content

.

Kunt u aangeven wanneer het internetbereik voor de iphone 11 gebruiker weer op een acceptabel niveau is? Momenteel geen bereik buiken de wifi.

Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je last hebt van het Iphone 11 netwerk probleem. Momenteel zijn we druk bezig met het zoeken naar een oplossing en passende compensatie voor alle gedupeerde klanten. Ik zie dat je nog niet op de lijst was gezet dus heb dit zojuist gedaan. Deze week nog zal er een mail verstuurd worden met meer informatie naar alle gedupeerde klanten die op de lijst staan. 

Het is voor nu dus even afwachten op de update.

Groetjes,
Ashley


Dag Ashley,

 

Jammer dat ik nog niet op de lijst stond. Ik heb 2 weken geleden gebeld met een collega van je om mijn beklag te doen. Die mij toen ook al op de lijst zou zetten.

 

Mvg

Henk


Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je reactie.

Wat jammer om te horen dat dit destijds niet is gebeurd. Onze excuses hiervoor. Ik zal deze feedback dan ook zeker meenemen.

Je staat nu in ieder geval op de lijst en zal de updates ontvangen zodra deze beschikbaar zijn.

Groetjes,
Ashley
 


Kunt u aangeven wanneer het probleem voor mij verholpen wordt?


Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij heel goed voorstellen dat het frustrerend is en je graag wilt weten wanneer dit is opgelost. Hiervoor ook mijn excuses.

Omdat er meerdere klanten zijn met dit probleem werkt ons team hard om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing.

Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent. Helaas kan ik dit proces niet versnellen. 

Groetjes,
Ashley


Ik zit met precies hetzelfde probleem! Wanneee wordt dit opgelost? Het is nu bijna 2 maanden dat ik geen internet verbinding buiten de wifi heb. 


Hoi @Parastoe,

Bedankt voor je bericht.

Ik snap je frustratie volledig. Mijn welgemeende excuses voor al het ervaren ongemak. 

Ons team is druk bezig om alle gedupeerde klanten via e-mail te benaderen en informeren over de oplossing.

Dit gaat via chronologische volgorde, ik hoop dus dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent.

Groetjes,
Ashley


Beste Ashley,

 

Ik vroeg me af of ik uberhaupt op de lijst sta?

 

Groet,

Parastoe 


Hoi @Parastoe,

Bedankt voor je reactie. 

Ik zie dat er eerder geen melding is geweest van je probleem en dus nog niet op de lijst stond. Ik heb je er zojuist opgezet. 

Er wordt contact met je opgenomen omtrent de oplossing. 

Groetjes,
Ashley


Hallo Ashley,

 

Ook ik kamp met netwerkproblemen op mijn iPhone 11. In Nederland zwak tot geen bereik en nu in Italië zelfs helemaal geen service. Is hier al een oplossing voor?

 

Groeten,

Sarah


Hoi @Saarster,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Momenteel zijn wij druk bezig met het oplossen van het netwerkprobleem voor alle gedupeerde klanten. Je kan voor nu even de stappen in het topic over verbinden in het buitenland nalopen. Ook helpt het soms om je toestel even op vliegtuigstand te zetten. 

Ik zie dat je nog niet op de lijst staat. Ik heb je zojuist toegevoegd hieraan. Als onze netwerkspecialisten constateren dat je te maken hebt met het netwerkprobleem zal er contact met je opgenomen worden omtrent de oplossing.

Het is voor nu even afwachten. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Ashley


Kunt u aangeven wanneer het internet weer op acceptabel niveau werkt? Duurt wel erg lang!


Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je reactie. 

Ik zie dat er wel contact met je is opgenomen omtrent de oplossing van je netwerkprobleem. Ik zie dat mijn collega heeft gebeld maar helaas voicemail kreeg. 

Ook is er een mail verstuurd omtrent de oplossing op 29-08. Mogelijk heb je dit over het hoofd gezien. Ik adviseer je mailbox even na te lopen en het mailtje goed door te nemen.

Groetjes,
Ashley


Dag Ashley,

 

ik had de mail wel gezien, maar op mij kwam het over als een SPAM-mail. Hoe kun je in de tegenwoordige tijd nog zonder telefoon. Ik moet mijn telefoon opsturen en ben dan van anderen afhankelijk of en wanneer ik een andere telefoon krijg teruggestuurd. Dat kan toch niet in de tegenwoordige tijd. We kunnen tegenwoordig toch niet meer zonder telefoon. Is het een optie om de telefoon ergens om te ruilen zodat ik deze niet hoef te missen?

mvg

Henk


Hoi @Kanterke,

Bedankt voor je reactie.

Dit was dus geen spam mailtje maar echt afkomstig vanuit Simyo. 

Ik snap dat het een vervelende situatie is. Ik heb je hierover een privé bericht verstuurd.

Groetjes,
Ashley


Dag Ashley,

 

ik had de mail wel gezien, maar op mij kwam het over als een SPAM-mail. Hoe kun je in de tegenwoordige tijd nog zonder telefoon. Ik moet mijn telefoon opsturen en ben dan van anderen afhankelijk of en wanneer ik een andere telefoon krijg teruggestuurd. Dat kan toch niet in de tegenwoordige tijd. We kunnen tegenwoordig toch niet meer zonder telefoon. Is het een optie om de telefoon ergens om te ruilen zodat ik deze niet hoef te missen?

mvg

Henk

Ik heb dezelfde vraag gesteld. Aangezien het bij ons om 5x een Iphone 11 gaat gevraagd of ze niet alvast 1 telefoon vooruit kunnen sturen maar nee, dit was zeker niet mogelijk.

Toch 1 telefoon opgestuurd nadat ik de concrete toezegging had dat er onmiddellijk een nieuwe telefoon zou worden opgestuurd als deze binnen was maar uiteraard klopt ook dit weer niet, volledig radiostilte en ben mn telefoon al 6 dagen kwijt.

Vrees dat ik mn telefoon nooit meer terugzie.

Advies: DOE HET NIET.

Laat je niet van de wijs brengen door die kletsverhalen van Simyo hier dat ze het allemaal heel erg vinden en zich het vooral heel erg goed voor kunnen stellen.

Ik had problemen met bereik maar nog wel een telefoon en heb nu dus helemaal niets meer.


Dank voor de tip. Ik had zeker ook al mijn twijfels. Ze hebben geen concrete info en komen afspraken niet na. Ook apart dat je de telefoon nergens ‘Live’ om kunt ruilen bijvoorbeeld bij een KPN winkel.


Hallo,

Sinds een aantal maanden een overstap gemaakt van de Iphone X naar de Iphone 11 ivm dual sim. Gebruik nu esim van Simyo op de Iphone 11 en sindsdien alleen maar problemen met geen internet verbinding en niet bereikbaar zijn. Begrijp dat er veel problemen al gemeld zijn. Wat kan ik doen?

Had ook al een persoonlijk bericht gestuurd naar Amy, maar nog geen reactie. Erg vervelend deze situatie.

Mvg Ilona


Simyo wil dat je de telefoon naar hen op stuurt. Dan krijg je van hen een nieuwere versie …… zeggen ze. Mikesss heeft andere ervaring.


Dan graag eerst de telefoon afsturen Simyo. Dan zorg ik dat de Iphone 11 binnen 14 dagen bij Simyo teruggestuurd is. Moet ook alles toch nog overzetten van de ene Iphone naar de andere?? Dat gaat Simyo niet doen neem ik aan??

 

mvg Ilona


Dat is idd ons probleem.


Hoop op korte termijn een (prive) bericht te krijgen van Simyo hoe dit opgelost gaat worden.

mvg Ilona


Het is mij inmiddels wel duidelijk dat Simyo niet te vertrouwen is.

Inmiddels heb ik ook een post gelezen op het KPN forum dat mensen na lang wachten een andere Iphone hebben gekregen maar dat dit een refurbished telefoon is. Ik heb een vrijwel nieuwe Iphone 11 opgestuurd en hoef geen refurbished rotzooi terug.

Verder heb ik een klacht ingediend maar die wordt niet in behandeling genomen.

Aangegeven dat ik dan mijn abonnement wil opzeggen maar ze zien geen reden om daar aan mee te werken.

Dus mijn conclusie is dat ik klem zit.

De Simyo mensen hier komen ook niet verder dan aangegeven dat ze er erg veel begrip voor hebben maar doen verder ook niks. Misschien zijn het wel chatbots.


Dan graag eerst de telefoon afsturen Simyo. Dan zorg ik dat de Iphone 11 binnen 14 dagen bij Simyo teruggestuurd is. Moet ook alles toch nog overzetten van de ene Iphone naar de andere?? Dat gaat Simyo niet doen neem ik aan??

 

mvg Ilona

Nee doen ze niet. Ik kreeg het antwoord dat ik maar een telefoon van iemand moest lenen of zo.

Belachelijk.


Reageer