Skip to main content
antwoord

geen 4g, wat nu?

  • July 29, 2024
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Hallo, mijn 4g doet het niet. Ik heb alle oplossingen van de site geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik heb wel nog 12gb over voor deze maand dus daar ligt het ook niet aan

 

mvg Juul

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Juulsanders,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. 

Momenteel hebben wij inderdaad problemen met het netwerk en de Iphone 11 zoals @RobbyTown aangaf. Bedankt voor je hulp! 😊

Mogelijk heb jij hier ook last van. Heb je de sim toevallig in een ander toestel getest? Ervaar je dan hetzelfde probleem?

We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan even met je mee.

Groetjes,
Ashley

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

  • July 29, 2024

Wat voor telefoon en model heb je?


  • auteur
  • Beginner
  • July 29, 2024

iPhone 11 


  • July 29, 2024

Daar zijn helaas al enkele maanden problemen mee. Simyo maakt gebruik van KPN netwerk.

 

https://tweakers.net/nieuws/224094/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-melden-sinds-begin-juni-4g-of-5g-storing.html

 

Enige tijdelijke oplossing is telefoon uit of aan of vliegtuigmodus aan uit (sneller dan uit en aan). 

 

Werkt het weer tijdelijk. 

 

Echte oplossing is afwachten dat KPN krijgt gemaakt. Of wie weet iOS 18 dat het dan is opgelost.


  • July 29, 2024

Kan mijn vorige bericht niet meer bewerken, vandaar nog een reactie.

 

Maar misschien kan @Ashley jullie op 'de lijst' zetten? Betreffende info lijkt nog niet verzonden.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • July 30, 2024

Hoi @Juulsanders,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart. 

Momenteel hebben wij inderdaad problemen met het netwerk en de Iphone 11 zoals @RobbyTown aangaf. Bedankt voor je hulp! 😊

Mogelijk heb jij hier ook last van. Heb je de sim toevallig in een ander toestel getest? Ervaar je dan hetzelfde probleem?

We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan even met je mee.

Groetjes,
Ashley