Hallo, mijn 4g doet het niet. Ik heb alle oplossingen van de site geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik heb wel nog 12gb over voor deze maand dus daar ligt het ook niet aan
mvg Juul
Hallo, mijn 4g doet het niet. Ik heb alle oplossingen van de site geprobeerd maar het lukt nog steeds niet. Ik heb wel nog 12gb over voor deze maand dus daar ligt het ook niet aan
mvg Juul
Wat voor telefoon en model heb je?
iPhone 11
Daar zijn helaas al enkele maanden problemen mee. Simyo maakt gebruik van KPN netwerk.
Enige tijdelijke oplossing is telefoon uit of aan of vliegtuigmodus aan uit (sneller dan uit en aan).
Werkt het weer tijdelijk.
Echte oplossing is afwachten dat KPN krijgt gemaakt. Of wie weet iOS 18 dat het dan is opgelost.
Kan mijn vorige bericht niet meer bewerken, vandaar nog een reactie.
Maar misschien kan
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je netwerkproblemen ervaart.
Momenteel hebben wij inderdaad problemen met het netwerk en de Iphone 11 zoals
Mogelijk heb jij hier ook last van. Heb je de sim toevallig in een ander toestel getest? Ervaar je dan hetzelfde probleem?
We zijn druk bezig met het oplossen van dit probleem. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan even met je mee.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.