Hallo @Stefan12 binnen je mobiel een datalimiet instellen zodat mobiel internet stopt tegen het einde van je databundel.
Dan kun je een losse bundel bijkopen, via wifi werken of geen internet gebruiken tot je bundel weer start.
@JanD bedankt voor de tip. Ik heb een datalimiet ingesteld. Ik ging er namelijk vanuit dat Simyo automatisch mijn data zou uitzetten als ik over mijn abonnement zou gaan. @Simyo is er nog iets dat jullie voor mij kunnen betekenen?
Hoi @Stefan12,
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel!
Wij versturen altijd twee waarschuwingsberichten bij 80% en bij 100% verbruik van je bundel. In deze sms’jes vermelden wij ook dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je databundel op is. Ik raad aan om goed op deze sms’jes te letten! Wij blokkeren je simkaart uit voorzorg zodra je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt.
Goed om te lezen dat je een datalimiet in hebt kunnen stellen in je telefoon, bedankt voor de handige tip @JanD!
Wij kunnen ons voorstellen dat het een keer mis kan gaan, ik wil daarom graag even overleggen met onze financiële afdeling of wij éénmalig iets voor je kunnen doen. Zou je ons een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik help je dan graag verder!
Groetjes,
Roeqajja
Mijn zoon heeft extreem hoog dataverbruik in een paar minuten: €145,- En dat terwijl hij aan het sporten is en zijn mobiel niet eens gebruikt. HELP. Nu is ook nog zijn telefoon geblokkeerd en kan hij mij niet meer bereiken. Wat te doen???
Inmiddels €171; blijft oplopen terwijl hij geblokkeerd is…???
Beste Timolientje uiteraard heel vervelend en jammer genoeg komen dit soort verhalen nog veel te vaak voor op dit forum.
maar je hebt je probleem ook al aangekaart in een eigen topic, dit schept alleen maar verwarring.
Hoi @Timolientje,
Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik je vraag opgepakt in dit topic. Ik stel voor om het via het andere topic af te handelen om verwarring te voorkomen.
Bedankt voor je reactie @Ron H !
Groetjes,
Amy