.

Beantwoord

Wat is er te doen aan de extreem hoge datakosten die in een paar minuten zijn gemaakt?

  • 6 June 2023
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Mijn zoon heeft extreem hoog dataverbruik in een paar minuten: €145,- En dat terwijl hij aan het sporten is en zijn mobiel niet eens gebruikt. HELP. Nu is ook nog zijn telefoon geblokkeerd en kan hij mij niet meer bereiken. Wat te doen??? Inmiddels €171….. Ik kan dit op mijn telefoon zien.

Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Amy 7 June 2023, 11:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Timolientje,

Bedankt voor je bericht. Dat is even schrikken! Goed dat je contact opneemt.

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd 2 waarschuwing sms'jes. Één bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen en er wordt internet geregistreerd op de simkaart (bewust of onbewust) wordt het buiten bundel tarief van €0,15 per mb in rekening gebracht. Het bedrag kan achteraf nog oplopen omdat het verbruik met een vertraging wordt verwerkt. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Ik kan me voorstellen dat deze kosten niet bewust zijn gemaakt en de waarschuwingen wellicht over het hoofd zijn gezien omdat hij op dit moment aan het sporten was. Zou je mij een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens van de aansluiting? Dan kijk ik graag even mee om te zien wat we kunnen betekenen in de gemaakte kosten. 

Groetjes,
Amy

Reageer