Beste Simyo,
Eergisteren heb ik binnen 2 uur tijd 20% van mijn bundel verbruikt. Dat is 8gb, een behoorlijke hoeveelheid vind ik zelf. Nu ben ik benieuwd hoe ik dit verbruikt heb? Wanneer ik kijk naar mij verbruik, krijg ik nog meer vragen.
Graag vraag ik jullie hulp hierbij en uitleg.
Als ik kijk naar mijn data verbuik op 27-06, de dag dat ik 8gb op een dag heb gebruikt. Dit was voor mij persoonlijk een reisdag in de auto, waarbij in de auto in de middag spotify is geluisterd.
Mijn data verbruik is op sommige momenten 500mb per minuut (soms meer), dit zijn 10 blokken van 59mb. Dit gebeurt achter elkaar bijv. 14:29, 14:30 en 14:31, binnen 3 minuten verbruik ik bijna 2gb. Ik ga ervanuit dat ik spotify heb aangehad, waarbij we er vanuit kunnen gaan dat één nummer ongeveer 5mb data kost. Dit zou betekenen dat ik binnen 3 minuten 400 nummers heb afgespeeld?
Kortom, dit zijn absurde data verbruiken die niet te plaatsen zijn en de Simyo-app niet genoeg duidelijkheid geeft waar dit verbruik vandaan komt. Wanneer ik één film op netflix kijk verbruik ik minder data per minuut.
Ik heb vermoeden dat er iets fout gaat, maar op mijn berichten via de klantenservice wordt niet gereageerd. We proberen het opnieuw via deze manier.
Met vriendelijke groet,
Matthijs