Skip to main content
antwoord

Extra mb’s?

• August 19, 2025
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Hoi,

ik heb een abonnement van 20 GB nu net bij jullie aangeschaft deze maand. Maar ben er nu toch bijna ineens doorheen. Nu heb ik een foodtruck en daarbij heb ik een SumUp  nodig die op internet werkt. Is er een manier om goedkoper aan extra MB’s te komen bijv. Een hoger internet abonnement voor deze maand?

alvast bedankt! 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Marleenheger,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen!

Op je aansluiting zie ik dat je al gebruik maakt van onze grootste databundel. Een bundelwijziging gaat ook pas de volgende maand in, dit kunnen wij niet eerder in laten gaan. Als je extra MB's nodig hebt, kun je bundels van 500 MB voor €5 bijkopen. Dit is de enige optie die wij hebben.

Ik heb voor deze maand extra 3GB aan je account toegevoegd als cadeau. Dit kun je via Mijn Simyo activeren. Houdt er rekening mee dat wij dit cadeau éénmalig kunnen toevoegen aan je account. Zodra de bundel op is kun je eventueel nog MB's bijkopen via Mijn Simyo. 

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 19, 2025

Beste ​@Marleenheger , voor deze maand kun je bundels bijkopen van 500MB voor €5 per keer.

Per de 1e van de komende maand kun je je standaard maandbundel naar boven bijstellen als er voor jouw abo een hogere bundel bestaat.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • August 20, 2025

Hi ​@Marleenheger,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen!

Op je aansluiting zie ik dat je al gebruik maakt van onze grootste databundel. Een bundelwijziging gaat ook pas de volgende maand in, dit kunnen wij niet eerder in laten gaan. Als je extra MB's nodig hebt, kun je bundels van 500 MB voor €5 bijkopen. Dit is de enige optie die wij hebben.

Ik heb voor deze maand extra 3GB aan je account toegevoegd als cadeau. Dit kun je via Mijn Simyo activeren. Houdt er rekening mee dat wij dit cadeau éénmalig kunnen toevoegen aan je account. Zodra de bundel op is kun je eventueel nog MB's bijkopen via Mijn Simyo. 

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja