Skip to main content

.

omdat ik geen internet heb is er een nieuwe sim opgestuurd.

Deze geactiveerd.

En resultaat is nog slechter.

Niet aangemeld op het netwerk en geen internet.

Echt waardeloos.

 

Hi @Spitfire,

Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je nieuwe simkaart geen verbetering heeft opgeleverd.

Zou je de simkaart in een andere telefoon uit kunnen testen? Hiermee kunnen wij uitsluiten of het ligt aan je telefoon of simkaart. Ik hoor dan graag van je wat het resultaat is. 

Groetjes,
Roeqajja


Nou, het heeft een dag geduurd dat de sim werkte. 

Via de simyo app was alles actief.

Maar toen geen netwerk met de foutbootschap simkaart niet aangemeld.

Simkaart in de andere telefoon werkte toen ook al niet.


Hoi @Spitfire,

Bedankt voor je reactie. Begrijp ik het goed dat het bellen nu ook niet meer lukt?

Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je wat het resultaat hiervan is.

Groetjes,
Roeqajja


Mijn internet werkt al weer

Dus reset was niet nodig.


Reageer