ik wil mijn databundel verhogen en zie nu pas dat deze niet meer direct in gaat, maar pas volgende maand. ik wil hem nu laten ingaan. hoe doe ik dat?
Hallo
Heb je direct extra data nodig kun je een bundel bijkopen,die gaat wel meteen in.
Dank voor je reactie. Dit is een verslechtering van de voorwaarden; ik ben gewend dat een verhoging direct ingaat. Daarmee is voor mij de flexibiliteit van Simyo onder het gewenste niveau gezakt. Ik ga op zoek naar een alternatief.
Geen idee waar je dat gewend bent. Bij Simyo is dit al zeker 10 jaar dat het pas de eerste van de maand ingaat ipv direct.
Helaas wordt niet de volledige factuur historie bewaard, anders kon ik aantonen dat dit in mijn geval niet klopt. Ik heb in het verleden enkele keren gedurende de maand mijn bundel kunnen verhogen.
Veranderingen van databundel zijn ALTIJD pas na de eerste van de volgende maand ingegaan. Ja, altijd! Sinds Simyo databundels heeft is dat niet anders geweest.
Daar is één uitzondering op: "Als je nog geen databundel hebt." Als je nog geen databundel zou hebben, dan kun je per direct een databundel nemen.
Dank voor je antwoord. Dat zou kunnen; ik heb inderdaad gedurende de maand bij terugkomst uit het buitenland de data geheractiveerd.
Hi
Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad wat
Een bundel wijziging gaat bij Simyo altijd in per 1ste van de volgende maand. De enige uitzondering hierop is als je nog geen internetbundel hebt. In dat geval gaat de wijziging gelijk in.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.