Skip to main content

.

direct ingaande verhoging databundel, kan dat?


Forum|alt.badge.img

ik wil mijn databundel verhogen en zie nu pas dat deze niet meer direct in gaat, maar pas volgende maand. ik wil hem nu laten ingaan. hoe doe ik dat?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

JanD
  • Consultant
  • 766 reacties
  • 1 juli 2024

Hallo @jolouv een aanpassing van je bundel naar boven of beneden gaat altijd per de 1e van de komende maand in.

Heb je direct extra data nodig kun je een bundel bijkopen,die gaat wel meteen in.

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 7 reacties
  • 1 juli 2024

Dank voor je reactie. Dit is een verslechtering van de voorwaarden; ik ben gewend dat een verhoging direct ingaat. Daarmee is voor mij de flexibiliteit van Simyo onder het gewenste niveau gezakt. Ik ga op zoek naar een alternatief. 


  • 0 reacties
  • 1 juli 2024

Geen idee waar je dat gewend bent. Bij Simyo is dit al zeker 10 jaar dat het pas de eerste van de maand ingaat ipv direct.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 7 reacties
  • 1 juli 2024

Helaas wordt niet de volledige factuur historie bewaard, anders kon ik aantonen dat dit in mijn geval niet klopt. Ik heb in het verleden enkele keren gedurende de maand mijn bundel kunnen verhogen. 


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4035 reacties
  • 1 juli 2024

Veranderingen van databundel zijn ALTIJD pas na de eerste van de volgende maand ingegaan. Ja, altijd! Sinds Simyo databundels heeft is dat niet anders geweest.

Daar is één uitzondering op: "Als je nog geen databundel hebt." Als je nog geen databundel zou hebben, dan kun je per direct een databundel nemen.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 7 reacties
  • 1 juli 2024

Dank voor je antwoord. Dat zou kunnen; ik heb inderdaad gedurende de maand bij terugkomst uit het buitenland de data geheractiveerd. 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 1 juli 2024

Hi @jolouv,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad wat @J.D.L., @RobbyTown  & @Groentjuh zeggen. Bedankt voor jullie reactie. 😊

Een bundel wijziging gaat bij Simyo altijd in per 1ste van de volgende maand. De enige uitzondering hierop is als je nog geen internetbundel hebt. In dat geval gaat de wijziging gelijk in.

Groetjes,
Ashley