Skip to main content

.

De klachtenforum verwees mij hiernaar, dus hierbij.

Ik was erg tevreden over Simyo, en was ook blij met de optie niet buiten de bundel te gaan.

Waar ik helemaal niet blij van wordt, is dat deze optie ongevraagd achter een paywall is geplakt. “Nieuw, dataplafon” is misleiding, en het is niet netjes gebruikers die de limiet aan hadden staan niet te informeren en gewoon lekker laten uitbetalen.

Ik hoop dat Simyo zich bedenkt, en anders dit bericht meer mensen bereikt, misschien wel Radar.

Dit is echt niet netjes.

Hoi @Sanderrrr,

Bedankt voor je bericht. Ik informeer je graag verder hierover!

Uit je bericht begrijp ik dat je ervan uitging dat wij voorheen standaard de mogelijkheid hadden tot een dataplafond. Dit is niet correct. Wij hebben sinds ongeveer een maand geleden de mogelijkheid om een dataplafond te activeren voor €0,50 cent per maand. Mijn collega heeft toen ook een topic gepubliceerd hierover.

Hiervoor hadden wij helemaal geen mogelijkheid tot een dataplafond. Dat betekent dat je internet dus niet stopte en dat je €0,15 per MB betaald zodra je bundel op was. Sinds kort hebben wij dus de optie uitgebracht om wel een dataplafond in te schakelen zodat je hiermee geen data buiten je bundel kan verbruiken. Je kunt dit via Mijn Simyo activeren. 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Ter bevestiging van de bovenstaande reactie: U hebt de info over het dataplafond toch niet goed gelezen @Sanderrrr , Simyo kende in het verleden geen dataplafond, met ingang van 1 juni ‘24 wel, kosten € 0,50 per maand.   

Wel jammer dat niet via bijvoorbeeld sms of nieuwsbrief per mail alle klanten zijn geïnformeerd. 

Richting het eind van de maand loopt het weer aardig vol met vervelende verhalen op het forum.

Wel jammer dat niet via bijvoorbeeld sms of nieuwsbrief per mail alle klanten zijn geïnformeerd. 

Richting het eind van de maand loopt het weer aardig vol met vervelende verhalen op het forum.

Ik hal al eerder een mail van Simyo gehad over het plafond envandaag heeft mijn vrouw een mail gehad over het plafond.

Je moet nieuwsbrieven ontvangwn wèl aan hebben staan binnen MijnSimyo om dat soort berichten te ontvangen @Ron H 

Alles hier (Drie abonnementen) staat op aan maar tot op heden nog niets ontvangen. 
maar goed misschien komt het nog wel een beetje laat Dan  trouwens🤨

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je reactie.

Het is inderdaad wel gek dat je nog niks hebt ontvangen terwijl @J.D.L. de mails wel heeft gekregen. Heb je inmiddels nog steeds niks binnen?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Heel kort nee. 
fijn weekend😎

Hi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het even voor je nagevraagd.

Er was iets mis gegaan met het versturen van de mailtjes. Deze achterstand wordt inmiddels weggewerkt. Als het goed is ontvang je binnen de komende uren als nog een mailtje.

Groetjes,
Ashley

Reageer