Skip to main content

.

Tijdens het gebruik van mijn mobiele data werken bepaalde apps en bepaalde websites niet.
Ik kan wel gewoon Facebook  en Whatsapp gebruiken en ook videos versturen.
Echter de ING app en Marktplaats werken niet op mobiele data. Die geven dan aan dat er geen internet verbinding is.
Ook werkt Google (via Chrome app) gewoon. Echter bepaalde websites laden niet en tonen “geen internet verbinding” tijdens mobiele data. Met de Wifi werkt alles gewoon.

Het rare is dat de Sim wel werkt in een andere telefoon en dat een Sim van Ben of 50+ wel werkt. Alleen simkaarten die via het KPN netwerk internet aanbieden werken niet.

De netwerkinstellingen zijn hersteld, maar ik kom er niet uit.

Telefoon: Xiaomi Mi Mix 3
Instellingen zijn gecontroleerd dat deze mobiele data mogen gebruiken. Dit geeft bij mij niet het gewenste resultaat (wat wel de oplossing bleek te zijn voor iemand anders https://forum.simyo.nl/internet-en-4g-62/ik-kan-geen-websites-bezoeken-maar-andere-apps-werken-wel-wat-nu-43404?tid=43404&fid=62 )

Hoi @Maarten W,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Wat gek dat sommige apps niet werken.

Heb je gecontroleerd of je de laatste app updates hebt? Controleer niet alleen in je toestelinstellingen of de apps mobiele data mogen gebruiken maar ook in de instellingen van de app zelf. Soms wil dit ook nog wel eens de oorzaak zijn.

Werkt je verbinding verder wel gewoon?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley

Reageer