Hoi @yvonsa,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je geen verbinding hebt in het buitenland.
Heb je al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Hier kan je de stappen terugvinden.
Ook hebben wij eerder een topic gemaakt met handige tips als je geen netwerk in het buitenland hebt. Ik adviseer hier ook even naar te kijken.
Mocht niks geholpen hebben hoor ik het graag.
Groetjes,
Ashley
Nu geeft het scherm aan dat er geen simkaart aanwezig is
Hoi @yvonsa,
Bedankt voor je reactie.
Jammer om te horen dat de stappen niet geholpen hebben. Ik zal je sim even resetten. Schakel zodra je dit leest het toestel volledig uit voor 15 minuten. Na dit kwartiertje kan je het toestel weer inschakelen en je verbinding controleren.
Ik hoor graag of dit geholpen heeft.
Groetjes,
Ashley
Hi @yvonsa,
Bedankt voor je update.
Wat fijn om te horen dat alles nu weer werkt!
Groetjes,
Roeqajja