.

Beantwoord

Zijn er nog andere manieren om extra MB's bij te kopen dan de 500MB voor € 5,-?

  • 27 August 2021
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Hallo, ik heb een internet bundel van 15GB en meestal is dat ruim voldoende, maar nu lekker al een maand weg met de boot en mijn bundel is bijna op, zijn er nog andere manieren om op te waarderen dan 500mb voor €5 want dit is dus bijna 15x zo prijzig als de prijs van mijn bundel, buiten bundel verbruik is daarnaast helemaal schrikbarend hoog..

 

Wil morgen graag F1 kijken, maar dat wordt zo onbetaalbaar.

icon

Beste antwoord door Bas 28 August 2021, 17:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@Minimarcos Nee, helaas. De enige oplossing die ik kan bedenken is om morgen in een haven aan te meren en al daar gebruik te maken van een beschikbaar WiFi-netwerk.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Minimarcos,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je internetbundel bijna op is. Met 500MB kun je wel een paar dagen vooruit als je alleen berichtjes wilt versturen, maar video streamen zou ik persoonlijk afraden. Dan kun je zoals Rico hierboven aangeeft beter op zoek gaan naar een plek met WiFi. Overigens is dat wel de enige manier om gedurende de maand nog extra MB's bij te kopen.

Ik heb je net even 1000MB gratis gegeven, weet niet of je daarmee de hele race kan uitkijken maar alle beetjes helpen! 

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😇

Groetjes,
Bas

Mijn dochter gaat deze maand met school naar Oostenrijk. We zijn vergeten haar bundel aan te passen. Ze heeft daardoor te weinig MB's. 5 euro voor 500 MB is wel erg veel. Zijn er nog andere mogelijkheden? Kan haar nieuwe bundel eventueel eerder ingaan? Of is er een andere tegemoetkoming? 

Reputatie 7

@TR-VB helaas, die zullen er niet zijn.

Om extra kosten te voorkomen is het enige alternatief gebruik te maken van WiFi ter plaatse.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TR-VB,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat ze niet genoeg heeft aan haar internetbundel! Je kan mij een privébericht sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens. Dan kijk ik of ik wellicht iets kan betekenen wat betreft de internetbundel. 

Bedankt voor je reactie @RicoK

Groetjes,
Amy

@TR-VB helaas, die zullen er niet zijn.

Om extra kosten te voorkomen is het enige alternatief gebruik te maken van WiFi ter plaatse.

Bedankt voor je reactie.

Reageer