.

Waarom wordt mijn simkaart geblokkeerd?

  • 28 August 2021
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties

Simyo blokkeert zonder waarschuwing mijn simkaart en gaat lekker weekend vieren. Hoe moet ik nu bellen, hoe moet ik de rekening betalen, hoe moet ik op internet kijken wat ik moet doen. Beseffen jullie niet wat je aanricht met zulke 'klantenservice'. Schamen jullie je daar niet over? En dan de klant naar een forum met geprefabriceerde antwoorden sturen waar de klant niks aan heeft. Niet kunnen horen wat de klant tevergeefs aan problemen heeft moeten overwinnen vanwege de onzinnige pincode (nog sneller! die er opeens tussen is gekomen en dat die klant niet meer uit die pagina kan komen. Een nieuw wachtwoord is iets anders dan een nieuwe pincode he? Je hoort een mail te sturen over de wijzigingen op je website voordat je ze invoert. Besef eens wat je aan het doen bent door een klant af te sluiten en ook de klantenservice onbereikbaar te maken.  'Computer says no', echt waar Simyo? Ben je dan niet heel laag gezonken als provider? Ik wil geen antwoord van een andere Simyo gebruiker. Wees 24/7 bereikbaar als je zulke drastische maatregelen neemt.

Bas 2 jaar geleden

Hoi Katsa,

Wat vervelend dat je aansluiting geblokkeerd is!

Ik heb het even nagekeken en zo te zien ben je geblokkeerd vanwege hoge kosten in korte tijd. We hebben je waarschuwingen gestuurd bij 80% en 100% verbruik van je (extra) internetbundel en daarna ook een SMS gestuurd dat je geblokkeerd zou worden i.v.m. de hoogte van de buitenbundelkosten binnen 24 uur. 

Je bent inderdaad al lang klant bij ons en het is al bijna 1 september, dus ik zal voor nu je aansluiting deblokkeren zodat je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Let je wel op dat je niet teveel extra kosten maakt de rest van de maand? 

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, let me know 😇

Groetjes,
Bas

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Katsa,

Wat vervelend dat je aansluiting geblokkeerd is!

Ik heb het even nagekeken en zo te zien ben je geblokkeerd vanwege hoge kosten in korte tijd. We hebben je waarschuwingen gestuurd bij 80% en 100% verbruik van je (extra) internetbundel en daarna ook een SMS gestuurd dat je geblokkeerd zou worden i.v.m. de hoogte van de buitenbundelkosten binnen 24 uur. 

Je bent inderdaad al lang klant bij ons en het is al bijna 1 september, dus ik zal voor nu je aansluiting deblokkeren zodat je weer gebruik kunt maken van onze diensten. Let je wel op dat je niet teveel extra kosten maakt de rest van de maand? 

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, let me know 😇

Groetjes,
Bas

Reageer