.

Vraag

Waarom geen melding bij mb's buiten bundel?

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Waarom krijg ik geen melding als mijn bundel op is? Pas bij 275 euro overschrijding, voor slechts 1500 mb (schandalig!!) wordt mijn simkaart geblokkeerd en krijg ik hier een melding van..! 

Elke keer wordt er 59 mb gebruikt twv 8,79 euro.…

Alle meldingen over mijn bundel staan aan!! 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bij 80% en 100% verbruik van de bundel zou je een SMS-bericht moeten ontvangen, die dat vermeld. Deze SMS-berichten zijn lijdend boven de mijn Simyo app en worden real-time verstuurd.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Krikkie80,

Bedankt voor je bericht. Dat was even schrikken!

Het klopt inderdaad wat @Groentjuh zegt, bedankt voor je reactie! Deze sms'jes zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer, ik kan me voorstellen dat je de waarschuwingen wellicht over het hoofd hebt gezien. Er kan altijd internet worden verbruikt, ook als je zelf niet achter de telefoon zit! Als je internetbundel op is en het internet blijft aanstaan betaal je €0,15 per mb als er een internetsessie plaatsvind. Denk bijvoorbeeld aan een app die nog aanstaat of een update in het toestel. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag even mee 😊.

Groetjes,
Amy

Het is inmiddels zeer netjes en naar alle tevredenheid opgelost, SIMYO bedankt!!

Reageer