Vrijwel direct de app van Simyo geopend en extra mb's bijgekocht.
Toch ruim 60 mb data verbruikt in de tussentijd (max een half uur). Mijn gemiddelde data gebruik per dag is nog geen 50 mb. De meeste maanden blijf ik onder de 500 mb terwijl ik 1000 heb...
Contact opgenomen met klantenservice, omdat ik denk dat er iets fout is gegaan.
Mevrouw was redelijk onaardig en vertelde mij "dat je in een minuut zelfs al zoveel data kan gebruiken en dat ik de app van Simyo sowiso heb gebruikt en dat deze ook data gebruikt. Dus als er een minuut tussen zit is het al billijk dat ik veel extra kosten heb. Ik had direct bij de 80% de extra mb's moeten kopen, en niet direct na het sms-je"
Ik heb niets raars gedaan, dus of data bundel activeren kost ongeveer 55 mb, de sms is veel te laat verstuurd of de bundel is veel te laat geactiveerd. Ik snap dat ik als ik het sms krijg, dat ik dan iets over de data ga, maar ik verwacht dat het aanvragen max 1 mb kost...
Ik ben op zoek naar verheldering? Ik kan me niet voorstellen dat ik opeens als mijn data op is, 500x zoveel gebruik als normaal. Ik neem aan dat de bundel veel te laat is geactiveerd, een fout heeft gemaakt of dat de aanvraag van extra mb's express veel mb's kost.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie