Ik heb een abonement bij Simyo en krijg elke maand 300 MB. Dit is altijd RUIM voldoende, ik doe namelijk amper iets aan internet op mijn mobiel, en kom meestal zelfs niet eens aan de 100 verbruikte MB.
Toen kreeg ik gisteren een smsje en emailtje van Simyo met de mededeling dat ik over de helft van mijn MB's zit. Dit vond ik al raar, maar vandaag heb ik een smsje en emailtje ontvangen dat 100% van mijn MB's op zijn. Terwijl ik in de tussentijd niks met internet heb gedaan behalve een klein beetje WhatsApp, en toch is in 1 dag alles weg!
Ik snap hier helemaal niks van, en ben bang dat ik nu sowieso al extra kosten heb gemaakt (met niks doen), en dat ik nu de rest van de maand (en we zitten nog niet eens op de helft) geen internet kan gebruiken.... Ik snap echt niet hoe dit kan!
Groetjes,
Dana
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactie