.

Beantwoord

Kunnen jullie mij advies geven over jullie internetbundels?

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties

Soms neem ik 1000MB internet, bijvoorbeeld als ik naar het buitenland ga. Beter zou zijn om 2000 MB te nemen maar die optie ben ik niet tegengekomen. Als ik 80% heb verbruikt krijg ik een waarschuwing van Simyo dat ik MB’s kan bijkopen. Betaal ik dan weer 5 euro voor de volgende 1000 MB of meer? 

Bij voorbaat dank en hartelijke groet van Judith (niet zo piepjong meer)

icon

Beste antwoord door Bas 29 August 2021, 18:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Judih, 

Zo'n internetbundel is af en toe wel handig in het buitenland hè? 😄

We bieden verschillende internetbundels aan, maar tussen 1000MB en 3000MB zit helaas geen optie voor 2000MB. Als je niet genoeg denkt te hebben aan 1000MB, dan kun je dus beter die van 3000MB nemen. De kans dat je dan nog halverwege de maand MB's moet bijkopen is dan ook weer een stukje kleiner. MB's bijkopen kan op dit moment ook alleen maar met extra internetbundels van 500MB voor € 5,- dus dan ben je al snel goedkoper uit als je een grotere internetbundel neemt 😇

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht.

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge +1

Dank Bas. Ik vind het soms lastig om een keuze te maken. Zo zag ik bij ‘abonnementen’ dat je de keuze hebt tussen ‘jaar’ en ‘maand’. 

Om terug te komen op de 3000 mb. hierboven betaal je 2 euro verschil met een maandelijks abonnement terwijl ik geen extra voordeel kan ontdekken voor die 2 euro ten opzichte van de keuze voor een bundel met dezelfde keuzen.

Maar goed, ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt. Snap alleen nog niet waarom de optie 2000 MB er niet bij zat. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Judih,

Soms is het ook lastig om een keuze te maken met dit soort dingen want dat doe je natuurlijk niet elke dag. Maar daarvoor zijn wij er om je te helpen! 😇

De 1GB en 3GB internetbundel schelen € 3,- van elkaar. Daarnaast scheelt het ook nog € 1,- tussen een jaarcontract en een maandelijks opzegbaar contract. Bij een jaarcontract ben je dus iets goedkoper uit!

We bieden een select aantal internetbundels aan en dat gaat niet altijd met stappen van 1GB omhoog. Zo zit er bijvoorbeeld ook niets tussen de 3GB en 6GB, of tussen de 6GB en 15GB. Technisch gezien is het wel mogelijk om 2GB per maand te krijgen, maar dan moet je vast internet van KPN hebben. Dan krijg je namelijk dubbele bundels dankzij Simyo Compleet, waarmee je dus op 2GB uitkomt als je een internetbundel van 1GB kiest. 

Hoop dat het duidelijk is zo! Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan gerust weten 😊

Groetjes,
Bas

Reageer