.

Beantwoord

internetbundel

  • 29 May 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb een prepaid Simyo en dacht voor 30 dagen eens de internet bundel van €5 te proberen. Simyo ingesteld op internet binnen NL. Toestel gezet met mobiele data aan maar werkt niet. Wat moet ik doen om van 4g gebruik te kunnen maken??

icon

Beste antwoord door Tessanne 30 May 2021, 20:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Goedemorgen @GritGrut  

Mijn 1e gedachte is heb je nog genoeg beltegoed? Dit moet hoger zijn dan €0,-.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-een-prepaid-simkaart-met-een-negatief-245?c=81

Bij Simyo Prepaid kun je altijd je gesprek en internetsessie afmaken, zelfs wanneer je beltegoed tijdens het gesprek of internetsessie op raakt. Je wordt dus niet direct afgesloten waardoor het mogelijk is dat je tijdelijk een negatief saldo hebt.

Waardeer je beltegoed zo snel mogelijk op zodat je weer kunt bellen, sms'en en internetten op je mobiel. Je kunt je beltegoed opwaarderen via Mijn Simyo.

2e gedachte is staat je telefoon goed ingesteld?

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp 

Internet handmatig instellen.

Voorbeeld

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi GritGrut, 

 

Welkom op het forum! 

 

Friesian heeft je al goed geholpen zie ik, bedankt Friesian!

Ik snap dat je graag jouw bundel gebruikt!Je hebt voldoende beltegoed dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Als je gebruik wilt maken van het internet dien je ook de mobiele gegevens op jouw telefoon aan te zetten. In het geval dat je dat al hebt gedaan, heb ik voor de zekerheid je simkaart gereset zodat deze zich opnieuw kan aanmelden bij het netwerk. Zou jij jouw telefoon voor 15 minuten helemaal kunnen uitschakelen om de reset te voltooien?  

 

Ik hoor graag of het heeft gewerkt! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer