Maar omdat de vakantieperiode er nu rap aan komt, komt het er voor de klanten nu op aan dat het ook heel snel geregeld gaat worden. Als je dit in september of later pas gaat regelen zal een groot deel van de klanten van Simyo hun welverdiende vakantie al achter de rug hebben en dat is wat mij betreft een gemiste kans...
Ik kan niet goed inschatten waar de problemen liggen waardoor het inregelen van deze voor de buitenwereld schijnbaar eenvoudige dienst maar ik neem aan dat hier bij Simyo een projectleider op zit die nu in zijn project een nieuwe realisatiedatum heeft staan.
Ik wil hierbij Simyo vragen om ons als klanten in elk geval een realistische datum te geven want de onduidelijkheid is erger dan een antwoord als ' het gaat dit jaar niet meer lukken' .....
Ik denk overigens dat het ontbreken van deze dienst uiteindelijk klanten zal gaan kosten (of minder nieuwe klanten oplevert) want in deze tijd van always connected is het niet kunnen internetten in het buitenland geen goed verhaal. En ik ben op deze dienst na juist zo tevreden over Simyo....
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie