.

Beantwoord

Ik heb weer hoge kosten voor internetverbruik. Wat nu?

  • 3 October 2021
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Badge

Pas op voor hoge rekeningen!! Simyo rekent je zo een paar honderd euro voor 2 of 3 uur internetten!

icon

Beste antwoord door Bas 5 October 2021, 10:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Willem-Jan, 

Wat vervelend dat je weer bent verrast door de in rekening gebrachte kosten!

Zoals je weet sturen we je altijd een waarschuwing bij 80% en 100% verbruik van je internetbundel. Heb je die waarschuwingen over het hoofd gezien? 

Volgens onze gegevens zijn we je een paar maanden geleden nog tegemoetgekomen voor hoge kosten door het gebruik van mobiel internet nadat je internetbundel volledig was verbruikt. We hebben je toen ook een hoop tips gegeven om deze situatie in de toekomst te voorkomen. Volgens onze gegevens zijn de extra kosten ook niet binnen een paar uur in rekening gebracht, maar heb je tussen 14 en 20 september extra kosten gemaakt. Waarom let je niet beter op, wetende wat de consequenties zijn als je onverminderd doorgaat met internetten nadat je bundel volledig verbruikt is? 

Het is helaas niet mogelijk om je nogmaals tegemoet te komen in deze kosten. Je kan de factuur als je wilt wel betalen in termijnen. Graag wijs ik je nogmaals op ons blog vol tips en tricks om dit in te toekomst te voorkomen. Daarnaast adviseer ik je om vaker op Mijn Simyo te kijken hoeveel MB's je nog over hebt en goed onze waarschuwingen in de gaten te houden. 

Heb je nog vragen of opmerkingen? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Reageer