.

Beantwoord

hoge kosten buiten de bundel, wat nu?

  • 29 November 2022
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Beste symjo,

 

Heb vandaag gemerkt dat ik de buiten de bundel ben gegaan boven de 100 euro, wat niet mij bedoeling is, ik zie dat mijn zoontje per ongeluk de data heeft aangezet vooral oo de 29 ,omdat ik even wat moest doen. Hen een probleem mijn sim is geblokkeerd en kan niet bellen of gebeld worden, 26-27 zie ik dat eroverheen ben gegaan in deze dagen ben ik ook iets overheen, hier weet ik niet wat de oorzaak is  Kunnen jullie niks betekenen en 1 malig deblokkeren, mijn vrouw kan mijn niet bereiken die heeft net ingreep gehad ze is uit het ziekenhuis. Echt een wake up call betreft buiten de.data en mijn data in de gaten houden voortaan , wat een nachtmerrie, graag zouden jullie dit kunnen oplossen,zeer waarderen grt Jacoub

 

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 November 2022, 13:46

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @AAYACO,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat jammer om te lezen dat er kosten zijn gemaakt buiten de bundel waardoor je simkaart geblokkeerd is! Ik kan me goed voorstellen dat dit een vervelende situatie voor je is.

Zodra je internetbundel (bijna) op is, sturen wij 2 waarschuwingsberichten bij 80% en 100% verbruik van je bundel. Deze sms’jes worden real time vanuit het netwerk verstuurd. Ik raad aan om in het vervolg goed op deze sms’jes te letten! Hierin vermelden wij dat je €0,15 cent per MB betaald zodra je internetbundel op is en dat je het best verder via wifi kunt internetten of MB's bijkopen via Mijn Simyo om kosten buiten je bundel te voorkomen. Als je binnen een korte tijd hoge kosten maakt, blokkeren wij je simkaart uit voorzorg zodat de kosten niet hogerop lopen. Door middel van een aanbetaling kun je je simkaart dan deblokkeren.

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega via een ander kanaal, je simkaart is bij deze ook weer actief. Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten. 

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Goedemorgen,

Helaas heb ik gister moeten constateren dat mijn telefoon geblokkeerd werd door data verbruik buiten mijn bundel. Ik heb dit nog nooit gehad in al de jaren dat ik bij Simyo klant ben.

Uit mijn gebruiksgeschiedenis kunt u kijken dat ik meestal weinig MB gebruik omdat ik eigenlijk alleen thuis mijn internet via wifi gebruik.

Nu zijn we een paar dagen bij onze dochter in Frankrijk geweest en daar heb ik (ondanks Wifi) toch meer data gebruikt, waar ik me niet bewust van was.

Ik heb in mijn verbruik gekeken en nu blijkt dat tik-tok de veroorzaker is van mijn probleem. Waarschijnlijk is deze “open” blijven staan…….

Omdat ik een trouwe klant ben en nooit veel data gebruik zou ik graag een coulance-regeling willen ontvangen. Graag hoor ik van jullie wat mogelijk is

Reputatie 7
Badge +6

Hi @SH61,

Bedankt voor je bericht. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat het niet de bedoeling is om hetzelfde bericht onder meerdere topics te plaatsen om verwarring te voorkomen. Ik heb je bericht beantwoord onder dit topic wat je bent gestart en help je graag verder via privébericht :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer