.

Beantwoord

Kosten buiten bundel, wat nu?

  • 9 March 2023
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Goedemorgen,

Helaas heb ik gister moeten constateren dat mijn telefoon geblokkeerd werd door data verbruik buiten mijn bundel. Ik heb dit nog nooit gehad in al de jaren dat ik bij Simyo klant ben.

Uit mijn gebruiksgeschiedenis kunt u kijken dat ik meestal weinig MB gebruik omdat ik eigenlijk alleen thuis mijn internet via wifi gebruik.

Nu zijn we een paar dagen bij onze dochter in Frankrijk geweest en daar heb ik (ondanks Wifi) toch meer data gebruikt, waar ik me niet bewust van was.

Ik heb in mijn verbruik gekeken en nu blijkt dat tik-tok de veroorzaker is van mijn probleem. Waarschijnlijk is deze “open” blijven staan…….

Omdat ik een trouwe klant ben en nooit veel data gebruik zou ik graag een coulance-regeling willen ontvangen. Graag hoor ik van jullie wat mogelijk is

icon

Beste antwoord door Roeqajja 9 March 2023, 11:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @SH61,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je hoge kosten hebt gemaakt vanwege dataverbruik buiten je bundel!

Wij versturen altijd 2 waarschuwingsberichten per sms bij 80% en bij 100% verbruik van je bundel. Ik raad aan om deze sms'jes goed in de gaten te houden! In deze sms’jes vermelden wij ook dat het tarief €0,15 cent per MB is en dat je het best verder kunt internetten via wifi of MB's bijkopen via Mijn Simyo om kosten buiten je bundel te voorkomen.

Ik kan me goed voorstellen dat het een keer mis kan gaan en wil daarom graag overleggen met de financiële afdeling of wij hier éénmalig iets aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan kunnen we samen naar de mogelijkheden kijken :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer