.

Beantwoord

Hoe kan ik achterhalen welk programma zoveel MB's heeft verbruikt op mijn telefoon?

  • 20 March 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik kreeg vannacht rond 05.40 bericht dat 80% van mijn internetbundel op was. direct daarna het bericht dat 100% op was. omdat ik wakker werd van het bericht heb ik niet direct gekeken wat er binnen kwam. ik heb net in mn simyo app gezien dat er vannacht, terwijl ik sliep internet verkeer geweest is. ik heb nu al mn apps nagelopen en wat instellingen verandert. ik wil echter graag weten met wat/wie er internet verbinding was. kunnen jullie mij dat laten weten?

icon

Beste antwoord door Tessanne 20 March 2021, 13:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi Datisnoujammer,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je contact opneemt om na te gaan waar het verbruik in de nacht vandaan komt. Helaas kan ik niet inzien waaraan jouw telefoon de MB's verbruikt, dat kan niet en mag niet in verband met de privacywetgeving. Wel kan ik je vertellen hoe je dit zelf kunt terugvinden in jouw telefoon. Ik wil je vragen dit blog goed door te nemen met je telefoon ernaast. Hierin staat hoe je kunt vinden wat het verbruik heeft veroorzaakt en nog een heleboel andere handige tips. 

 

Mocht je vragen stellen, stel ze gerust! Laat je weten of het is gelukt? 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer