Voor de niet eerste keer is mijn beltegoed leegegzogen door internet, en kan ik niet internetten via mijn eigen wifi. Is het echt de bedoeling de klanten te dwingen op te waarderen, om gebruik te kunnen maken van iets waar je 'gratis' gebruik van moet kunnen maken?
Opvallend is ook dat mijn btg weer exact op o,oo staat, net als kort geleden, toen bleek dat ik binnen een paar uur dag voor meer dan 15 euro internet had gebruikt. Dit was via wifi van anderen, die niet sterk was etc. Maar mn volle bundel van 4 euro is er toen doorgejaagd, mijn beltegoed leeggezogen (dat was iets van 6 euro), en daarnaast zogenaamd internet voor iets dan 16 euro.
Ik weet ondertussen van het 3-4g gebeuren, wegvallen van wifi etc etc (wat ik hier thuis overigens nooit heb, maar ik ging de deur uit met de foon..) maar zo belachelijk duur moet dit toch niet zijn?? Het is 2015, niet 2000.
Maar de vraag is echter: moet ik weer opwaarderen alleen om van mn eigen wifi gebruik te kunnen maken?
Is dit nu echt de bedoeling Simyo?
Beste antwoord door Ray
Bekijk originele reactie