.

Beantwoord

Kan ik mijn account van het Forum verwijderen?

  • 1 November 2022
  • 14 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Iemand?

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 November 2022, 12:04

Bekijk originele reactie

14 reacties

Je kunt je gebruikersnaam op het forum zelf niet veranderen. Wellicht dat een moderator je naam kan wijzigen op het forum. Je account op het forum verwijderen zal niet mogelijk zijn hoogstwaarschijnlijk.

Reputatie 2
Badge +1

Moderator?ย  Kan mijn gebruikersnaam veranderd worden?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jacob B.,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit zojuist nagevraagd en het is wel mogelijk om je account te verwijderen, echter worden dan al je activiteiten ook verwijderd van het Forum (eerder geopende topics en reacties). Ik zou je gebruikersnaam kunnen wijzigen zoalsย @Friesianย inderdaad zegt (bedankt! ๐Ÿ˜Š). Vind je het ook goed als ik je gebruikersnaam wijzig zodat je eerder geopende topics op het Forum zichtbaar blijven? Je kunt mij gerust een privรฉberichtย sturen met je keuze.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,ย 
Roeqajja

@Roeqajjaย je zult vast ook wel gatenkaas kennen. En dat is wat je krijgt als account(s) en reactie(s) verwijderd worden.

Is wel een *uitsplitsing anders dan schimmelkaas en geurvreters.๐Ÿ˜

* Ietsiepietsieย 

Reputatie 2
Badge +1

@Friesianย  Wat is er belangrijk ofย  hulpvaardig aan jou laatste opmerking?

Dat het forum een gatenkaas wordt als in topics een gedeelte ontbreekt van de reacties. Iets wat op geen enkel forum gunstig is te noemen. Je verliest dan de samenhang van de gevoerde gesprekken of het gesprek.

**Quote**

Ik heb dit zojuist nagevraagd en het is wel mogelijk om je account te verwijderen, echter worden dan al je activiteiten ook verwijderd van het Forum (eerder geopende topics en reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Friesianย  Het lijkt mij volkomen ondergeschikt aan privacy regelgeving dat er een gatenkaas ontstaat.Het zou toch wat zijn als iemand niet over zijn eigen berichten mag beslissen omdat anders de opmaak van een pagina niet meer mooi is. Een goede website bouwer weet daar dan wel weer raad mee. Ik heb in dit geval besloten dat mijn naam is aangepast maar misschien wil ik in later stadium wel helemaal verdwijnen hier, als ik dat beslis is het jammer voor de gatenkaas zoals jij het beschrijft.

Reputatie 7
Badge +7

@Friesianย  Het lijkt mij volkomen ondergeschikt aan privacy regelgeving dat er een gatenkaas ontstaat.Het zou toch wat zijn als iemand niet over zijn eigen berichten mag beslissen omdat anders de opmaak van een pagina niet meer mooi is. Een goede website bouwer weet daar dan wel weer raad mee. Ik heb in dit geval besloten dat mijn naam is aangepast maar misschien wil ik in later stadium wel helemaal verdwijnen hier, als ik dat beslis is het jammer voor de gatenkaas zoals jij het beschrijft.

En wil je dan kunnen beschikken over mijn berichten?

@Friesianย  Het lijkt mij volkomen ondergeschikt aan privacy regelgeving dat er een gatenkaas ontstaat.Het zou toch wat zijn als iemand niet over zijn eigen berichten mag beslissen

Misschien is het dan een idee als je privacy zo belangrijk vindt om wat meer energie erin te steken de moderator te vragen om jouw eerdere gebruikersnaam ook in het 'beste antwoord ' te laten wijzigen.๐Ÿค”

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb zojuist de tag aangepast in het โ€œbeste antwoordโ€. Bedankt voor de tip @Friesian!ย ๐Ÿ™‚

Reputatie 2
Badge +1

@Friesianย  Hartelijk dank, mijn naamveranderen ben ik blij mee.

Reputatie 3
Badge

Bij jullie collegaโ€™s van KPN (die zo te zien dezelfde software gebruiken) wordt, als iemand er om vraagt zijn account te verwijderen de post van die gebruiker gelinkt aan gebruiker Anoniem en kan het account worden gesloten.

Nog even terzijde: Als iemand jullie verzoekt zijn account van jullie forum te verwijderen moeten jullie daar volgens de GDPR regelgeving aan voldoen.


ย 

ย 

Bij jullie collegaโ€™s van KPN (die zo te zien dezelfde software gebruiken) wordt, als iemand er om vraagt zijn account te verwijderen de post van die gebruiker gelinkt aan gebruiker Anoniem en kan het account worden gesloten.

Nog even terzijde: Als iemand jullie verzoekt zijn account van jullie forum te verwijderen moeten jullie daar volgens de GDPR regelgeving aan voldoen.

Dat is helemaal juist. Kan ook via anonymous 1, 2 enzovoort. Het resultaat is geen gatenkaas.๐Ÿ‘ Maar een gebruiker kan niet zelf zijn account verwijderen.

@Friesianย  Hartelijk dank, mijn naamveranderen ben ik blij mee.

Fijn! Ik zie hoopvol ook een Bossche bol van jou tegemoet.๐Ÿ˜‰๐Ÿ‘

Reageer