.

Beantwoord

Waarom lukt inloggen op het forum vanuit e-mail op iOS (iPhone) niet?

  • 14 July 2023
  • 53 reacties
  • 379 Bekeken

Reputatie 7

Hallo,

Als een reactie wordt geplaatst in topics waarin je een reactie hebt geplaatst krijg je, althans ik, ik denk dat dat een instelling is, hiervan een melding per e-mail. Ik krijg deze meldingen op mijn Gmail. 
Als ik vanuit de Gmail app op mijn iPad het bericht wil zien en ik moet eerst nog inloggen dan kan ik dat gewoon doen in de browser, in mijn geval Safari, waarin het bericht geopend wil worden. Echter, als ik vanuit de Gmail app op mijn iPhone het bericht wil openen en ik eerst moet inloggen dan opent de Mijn Simyo app, waarin ik dan inlog, maar waarna verder niets gebeurt. Vanuit de Mijn Simyo app is er geen terugkeer naar de browser, wederom Safari, waarin het bericht wil worden geopend.

(Her)kent iemand dit? En wat kan ik (of Simyo?) hieraan doen?

Edit: inmiddels heb ik een workaround gevonden. Als ik langer op de link naar het bericht druk, verschijnt een miniatuurvenster met het reguliere inlogvenster. Als ik daar dan op klik, kan ik wel gewoon inloggen op het forum.

Dit is dus een work-around, maar niet ideaal. Het is mij een raadsel waarom mijn Mijn Simyo app wordt geopend, zodra ik op de link naar het bericht klik.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 October 2023, 13:49

Bekijk originele reactie

53 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RicoK en @Ron H,

Bedankt voor jullie bericht. Fijn dat het inmiddels is opgelost! @RicoK Kan gebeuren hoor 😊. Helaas kan ik het zelf nu niet ongedaan maken of aanpassen aangezien wij een klein probleempje hebben om het topic te openen aan de achterkant. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost! 

Hey @Groentjuh 

Ik ben niet helemaal bekend met de termen die je gebruikt en weet dus niet of het probleem voor je is opgelost of niet. Kun je dit misschien verder toelichten?

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Groentjuh 

Ik ben niet helemaal bekend met de termen die je gebruikt en weet dus niet of het probleem voor je is opgelost of niet. Kun je dit misschien verder toelichten?

Ja, het probleem is opgelost. Ik gaf voornamelijk in dat bericht aan, dat ik kon zien dat Simyo dit probleem heeft opgelost.

Reputatie 7
Badge +7

Ahaa @Groentjuh, fijn dat het in orde is 😊. Bedankt voor het laten weten!

Reageer