Ik heb op zowel de app als in de browser de foutmelding gekregen van een onjuist ingevuld wachtwoord, terwijl ik succesvol het wachtwoord veranderd heb. De combinatie van mijn nummer en het nieuwe wachtwoord zorgt er dus niet voor dat ik kan inloggen. Hoe kan dit worden opgeslot zodat ik weer kan inloggen op mijn simyo?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om in te loggen met je nieuwe wachtwoord! Vaak helpt het om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Hierna zou het moeten lukken om in te loggen met je nieuwe wachtwoord.
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Groetjes,
Amy
Dit lijkt niet te hebben gewerkt. Er wordt aangegeven dat het wachtwoord niet goed is ingevuld, echter is het wel het ww wat ik heb aangemaakt.
Hoi
Jammer dat het niet is gelukt! Ik heb een kleine aanpassing gedaan op jouw aansluiting. Lukt het nu wel om in de loggen?
Wel zie ik dat je een hele verouderde simkaart hebt die binnenkort mogelijk niet meer goed zou kunnen werken hierdoor. Voor kosteloos een nieuwe simkaart kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.