Ik heb op zowel de app als in de browser de foutmelding gekregen van een onjuist ingevuld wachtwoord, terwijl ik succesvol het wachtwoord veranderd heb. De combinatie van mijn nummer en het nieuwe wachtwoord zorgt er dus niet voor dat ik kan inloggen. Hoe kan dit worden opgeslot zodat ik weer kan inloggen op mijn simyo?
Beantwoord
Waarom kan ik niet inloggen in Mijn Simyo app met mijn nieuwe wachtwoord?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Jammer dat het niet is gelukt! Ik heb een kleine aanpassing gedaan op jouw aansluiting. Lukt het nu wel om in de loggen?
Wel zie ik dat je een hele verouderde simkaart hebt die binnenkort mogelijk niet meer goed zou kunnen werken hierdoor. Voor kosteloos een nieuwe simkaart kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.