Skip to main content
antwoord

Lukt niet om in te loggen. Telefoon of wachtwoord is onjuist

• October 19, 2025
  • 11 reacties
  • 90 Bekeken

Ik wil in loggen om een factuur te bekijken maar krijg steeds de melding “nummer of wachtwoord onjuist”. Maar ik heb de wachtwoord opnieuw ingesteld en vervolgens goed ingetilkt en nog steeds dezelfde melding. Wat moet gedaan worden?

Beste antwoord door Tessanne

Hoi ​@Shirl

Bedankt voor het openen van dit topic! 

Om vast te stellen wat hier fout gaat heb ik direct even je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat je aansluiting is opgezegd sinds vorige maand. Dat is de reden dat het systeem jouw Mijn Simyo account heeft gedeactiveerd en je dus niet meer op de aansluiting kan kijken. Ik kan als je dat wil een kopie van de gewenste factuur naar je opsturen per mail? Die mail gaat dan naar het emailadres wat bij ons onder jouw aansluiting bekend is. 

Laat maar weten of ik die mail kan versturen! 

Groetjes, 

Tessanne 

Bedankt voor het meedenken ​@JanD

11 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 19, 2025

Beste ​@Shirl waar lukt het niet om in te loggen, in de Simyo-app of de Simyo-website?

• auteur
  • Beginner
  • October 19, 2025

Op allebei krijg ik dezelfde melding

JanD
  • Forum Expert
  • October 19, 2025

Beste ​@Shirl je schreef eerder dat je het wachtwoord opnieuw ingesteld hebt en het toch niet lukt.

Gebruik je wel het goede mobiele nummer en/of de goede telefoonnummernotatie, dus 0612345678 (10 cijfers) en niet 00316…. of +316….?

Heb je 2-traps verificatie aan staan en krijg je dan wel een code??

• auteur
  • Beginner
  • October 19, 2025

Ja, ik gebruik alleen 10 cijfers als de mobielnummer. Als er 2 staps verificatie is ingesteld kom ik niet zo ver want de andere melding over “onjuist” komt direct na de wachtwoord vraag

JanD
  • Forum Expert
  • October 19, 2025

Beste ​@Shirl gebruik je wèl het goede mobiele nummer, weet je dat 200% zeker???

Zo ja, wacht dan morgen de reactie van een moderator af.

Succes.

• auteur
  • Beginner
  • October 19, 2025

Beste JanD, 

Iig bedankt voor je hulp zover. 

Ivm de mobielnummer heb ik het kopie-plak een email van simyo. Dus dat zou goed moeten zijn. Ik zie morgen graag het vervolg.

JanD
  • Forum Expert
  • October 20, 2025

Beste ​@Shirl met kopiëren en plakken gaat het vaak fout, dat snappen niet alle systemen goed.

Gewoon eens alles handmatig ingeven.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Shirl

Bedankt voor het openen van dit topic! 

Om vast te stellen wat hier fout gaat heb ik direct even je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat je aansluiting is opgezegd sinds vorige maand. Dat is de reden dat het systeem jouw Mijn Simyo account heeft gedeactiveerd en je dus niet meer op de aansluiting kan kijken. Ik kan als je dat wil een kopie van de gewenste factuur naar je opsturen per mail? Die mail gaat dan naar het emailadres wat bij ons onder jouw aansluiting bekend is. 

Laat maar weten of ik die mail kan versturen! 

Groetjes, 

Tessanne 

Bedankt voor het meedenken ​@JanD

• auteur
  • Beginner
  • October 20, 2025

Hi Tessanne, de aansluitng is idd vorige maand opgezegd. Daarom ben ik verbaasd dat er nog een factuur is gekomen. Het zou heel fijn zijn als de factuur per mail gestuurd kan worden.

Alvast bedankt.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 20, 2025

Hoi ​@Shirl

Bij Simyo en de meeste providers heb je een wettelijke opzegtermijn van een maand waarin dus de aansluiting nog actief blijft. Heb je hier ook rekening mee gehouden? 

Ik ga nu direct de factuur naar je mailen, mocht je daar vragen over hebben reageer dan gerust op de mail en ik help je verder. 

Groetjes, 

Tessanne

JanD
  • Forum Expert
  • October 20, 2025

Beste ​@Shirl als je meteen in je openingstopic had vermeld dat je geen klant meer was bij Simyo had ik heel anders geantwoord. Jammer, een hoop (denk)werk voor niets.