.

Beantwoord

Ik baal van de Simyo app omdat?


Reputatie 1
Badge

Zoals in onderwerp vermeld baal ik van jullie Simyo app omdat ik mijn wachtwoord niet in kan voeren na 2e installatie.

Op mijn noodtelefoon met nummer eindigend op 692 heb ik de Simyo app geïnstalleerd.

Na installatie en invoering wachtwoord, voegde ik mijn tweede account nr. eindigend op 450 in de app.

Ik kreeg een email met de vraag van P of ik Petrus, het account van P wil beheren, zo ja, dien je op de andere telefoon eveneens Simyo app te installeren.

Lukt dat niet, moet je de app updaten; updaten lukt niet omdat jullie geen update geven.

Ik mijn emailadres invoeren in app op telefoon 450 en wachtwoord, wachtwoord op mijn telefoon met nr. 450 word niet geaccepteerd.

 

icon

Beste antwoord door Seren 16 May 2022, 13:55

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Amerfoortse-Bos,

Bedankt voor je bericht. 

Als ik het goed begrijp wil jij het account beheren van een van de telefoonnummers die je bij ons hebt en lukt dit niet helemaal. Mijn advies is dat je de app verwijderd, opnieuw download en de volgende stappen doorloopt: 

Voor deze twee stappen heb jij en degene die jij het beheersrecht wil geven de Mijn Simyo app nodig:

  • Log in met je telefoonnummer en wachtwoord. 
  • Druk linksboven op je mobiele nummer. 
  • Kies voor het toevoegen van een nieuw nummer. 
  • Vul het juiste nummer in.  
  • Ga verder in de Mijn Simyo app van het nieuw toe te voegen nummer. 
  • Laat de ander nu inloggen op hun telefoon, of op jouw telefoon. 
  • Ze zien nu een nieuw beheerverzoek. Laat ze dit accepteren. 
  • Je kunt vanaf nu het andere nummer met jouw eigen inlog beheren. 


Na het volgen van deze stappen zou het koppelen van de accounts zou dan gewoon goed moeten gaan. Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen, dan help ik je daar verder.


Groetjes,
Seren
 

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor je feedback, maar dat had ik al gedaan, het werkt voor geen meter.

Ik kan op mijn hoofdtelefoon; dus het toestel die ik dagelijks gebruik waar nummer *********450 op staat, het wachtwoord in de app invoeren wat ik wil, mijn wachtwoord word op mijn 2e toestel geweigerd.

Kort samengevat: Ik heb twee smartphones, 1 voor noodgevallen en de 2e voor dagelijksgebruik.

Op 1 die het gsmnummer *******692 heeft staat de Simyo app en wachtwoord word geaccepteerd en 2 met gsmnummer *********450 word het wachtwoord zodra ik deze in wil voeren in de app, geweigerd.

 

Reputatie 7
Badge +6

Ik weet niet of ik je helemaal goed kan volgen maar, het lijkt erop dat het wachtwoord niet correct is van het nummer eindigend op 450.

Reputatie 1
Badge

Dat zou je denken ja, maar ik kan je verzekeren dat ik het juiste wachtwoord invoer.

Ik heb maar een account en die account bestaat uit 2 telefoonnummers.

Als ik op mijn tweede telefoon via de Simyo app mijn gegevens wil bekijken voor mijn hoofdtelefoon die nummer *******450 bevat, dan moet dat kunnen, dus ook nadat ik de app op mijn hoofdtelefoon geïnstalleerd heb.

Het feit dat ik de app van Simyo op mijn hoofdtelefoon installeer en mijn wachtwoord word geweigerd, dan is er toch echt iets niet goed in die app.

 

 

Ik heb maar een account en die account bestaat uit 2 telefoonnummers.

 

 

Heb je voor elk telefoonnummer wel een eigen MijnSimyo omgeving aangemaakt? Want 1 account met 2 nummers kan niet. 

 

Reputatie 1
Badge

Op mijn 2e toestel; dus de telefoon die ik voor nood gebruik en gsmnummer bevat eindigend op 692 heb ik de Simyo app geïnstalleerd.

Daar heb ik mijn 1e gsmnummer eindigend op 692 ingevoerd plus het wachtwoord van de Simyo account.

Toen heb ik via dat toestel mijn prive nummer eindigend op 450 via Simyo account ingevoerd.

Als ik via die toestel inlog in mijn Simyo account, heb ik toegang tot mijn account, maar ik kan dan niet zien hoeveel data ik behorend bij 450 verbruikt heb.

Want dat nummer is in afwachting van acceptatie van Petrus met gsmnummer ***********450 .

Nu komt het probleem: Op mijn andere toestel dus met gsmnummer 450 kan ik in die Simyo app wel mijn emailadres invullen, maar zodra ik mijn wachtwoord invoer, word dit geweigerd.

Dus resumerende: Op mijn toestel met gsmnummer 692 geen enkel probleem, maar op het andere toestel met gsmnummer 450 zegt Simyo neen.

Hoe kan je iets accepteren als je geweigerd word?

Voor de goede orde: Ik heb 1 account die gekoppeld is met het andere.

Er zit iets fout bij Simyo. 

Inloggen doe je met het 06 nummer + bijbehorend wachtwoord en niet met email en wachtwoord. Ik zie nergens staan waar je inlogt met email + wachtwoord. 

Voor mijn beeldvorming;

je hebt 2 nummers bij Simyo. 

toestel 1 is een hoofdtelefoon met het 06 nummer dat eindigt op 450. Heb je de MijnSimyo app en log je in met 06 *******450 en bijbehorend wachtwoord. 

toestel 2 is een noodtelefoon met het 06 nummer dat eindigt op 692. Ook op dit toestel heb je de MijnSimyo app en daarop log je in met nummer 06 *******692 + het wachtwoord wat bij dit nummer hoort. 

Je hebt dus 2 nummers met elk een eigen account. Je logt op elk account in met het 06 nummer + wachtwoord wat daar bij hoort en niet met je email + wachtwoord. 

Dus je pakt telefoon met het nummer dat eindigt op 692, logt in op de MijnSimyo app en éénmaal ingelogt kom je op het startscherm in de MijnSimyo app. Daar klik je bovenin op je naam / initialen en zie je staan je naam / initialen met daaronder het 06 nummer waarmee je bent ingelogt. Tevens zie je staan dat je beheerder met met ✔️. Onder je naam en nummer zie je staan +account toevoegen en daar klik je op. Daar vul je het nummer in dat eindigt met 450. Vervolgens ga je op het toestel met nummer 450 ook inloggen het MijnSimyo account dat bij dat nummer hoort (06*******450 + wachtwoord wat daar bij hoort). Eenmaal ingelogt je krijg je het beheerders verzoek en dat accepteer je. Vanaf nu heeft 962 beheer over 450. Nergens in dit verhaal log je dus in met email + wachtwoord. 

Reputatie 7
Badge +6

Denk zomaar dat het nu wel duidelijk moet zijn 😃

Reputatie 1
Badge

Bedankt voor de reacties, maar we komen er niet uit.

Die Simyo app is bagger en daar laat ik het bij.

 

Fijn weekend

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Amerfoortse-Bos,

Wat jammer om te horen dat het maar niet wil lukken! Je zou nog even nadat je het wachtwoord volledig hebt ingevoerd kunnen klikken op het oogje om het wachtwoord zichtbaar te maken. Op deze manier kun je hem nog een keer controleren. Het kan soms voorkomen dat er een spatie achter of voor het wachtwoord staat waardoor het inloggen niet lukt. Dit luistert helaas erg nauw.

Mocht het nog steeds niet werken na deze stap wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen. Ik zal dit dan doorzetten naar onze technische afdeling om te kijken waarom dit gebeurt.

Groetjes,
Rutger 

Reputatie 7
Badge +9

Mocht het nog steeds niet werken na deze stap wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen.

Rutger is nieuw op het forum… Hij bedoelt: "Mocht het nog steeds niet werken na deze stap wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen.”

Reputatie 7
Badge +5

Haha @Groentjuh je bent scherp 😉! 

Reputatie 3
Badge +1

Dank je wel @Groentjuh! Het is aangepast 😁

Reageer