Skip to main content

.

Hoi Simyo,

Vorige week hebben wij telefonisch contact gehad over het aanpassen van het emailadres van mijn 10 jarige dochter. Doormiddel van een email met haar gegevens konden jullie dit aanpassen. De mail heb ik een week geleden verstuurd en tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen. 

Ook heb ik gisteren nogmaals telefonisch contact gehad met de klantenservice en zij verzekerde mij dat het binnen enkele uren zou worden opgelost! Nog steeds heb ik geen reactie gehad. 

Kunnen jullie dit 10 jarig meisje helpen? Of is het zinvol om op zoek te gaan naar een andere provider?

Ik weet niet of dat bij jou anders is, maar onder Mijn SimyoInstellingenGegevensE-mailadres kan ik mijn e-mailadres zelf wijzigen.


Inmiddels is dit door de klantenservice opgelost. (het was niet zo simpel als hiervoor is gesuggereerd).


Hoi @RikEmi,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukte om je e-mail adres te wijzigen. Zoals @Groentjuh aangaf kun je dit in principe altijd zelf doen zonder hulp van onze klantenservice. Kun je mij misschien vertellen waarom het niet lukte? Was dit via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app? 

Fijn om te horen dat het nu inmiddels wel is opgelost. En thanks @Groentjuh voor je duidelijke uitleg!

Groetjes,
Seren


Reageer