.

Sinterklaas letter in de Simyo schoen

  • 28 November 2012
  • 16 reacties
  • 1020 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
:o Sinterklaas is vanavond al bij de Leon langs geweest met een letter voor in de schoen. Een S van Simyo. Sinterklaas wordt hartelijk bedankt voor deze gulle gave. Leuke verrassing. 
Als alle luitjes die boze topics schrijven nou wat vriendelijker zouden zijn, dan krijgen ze misschien ook wel een letter in hun schoen :p Zo werkt dat bij de goede Heilige man.. Enne wie niet horen wil, gaat mee in de zak. ;)

De helft van de letter gaat overigens naar zus Koorelle voor het aanbrengen van in totaal 9 Simyo aansluitingen.        

Nogmaals bedankt, webcareders.

16 reacties

Badge +3
De Sint is vanavond ook bij mij langs geweest met de S van Simyo. Dankjewel webcareders ik heb respect voor jullie als ik soms zie wat er allemaal voorbij komt op het Forum. Leon ik ben het helemaal met je eens :o 
Reputatie 7
Badge +9
In de S zit ook nog es meer chocola dan in de L, Linden . ;) Mooi toch?

Tja, klagen mag maar het moet niet onredelijk worden. Inderdaad respect voor de mods die altijd netjes blijven en hun best doen om iets op te lossen dat soms heel vaag is. Moord en brand schreeuwers gaan gewoon in de zak. Er staat  nergens in het reglement dat wij, als gewone klantjes, dan onze mond moeten houden 🆒:D
Reputatie 1
Badge +2
Ik ben pas net begonnen en nu is Sinterklaas al langs geweest.  Heerlijk, bedankt Simyo team!
Reputatie 7
Vandaag ook een chocolade letter ontvangen met een bedankbriefje erbij.
Simyo, bedankt!!
Reputatie 7
Badge +9
Ook ik heb er natuurlijk een mogen ontvangen... Hoeveel van die handgeschreven pakketjes zullen verstuurd zijn?
Reputatie 4
Badge +8
Beste positieve Simyo forummers,
Helemaal verdiend vind ik.
Beetje tegengas tegen zeurpietjes kan geen kwaad!
Toppie van jullie en toppie van Simyo moderator team!
Reputatie 7
De letter was heerlijk!!! Nogmaals bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Vond 'm wel een beetje hard. :DGelukkig beschikt de Leon over een goed gebit.. :p:cool:
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor de complimenten allemaal. Goed om te lezen dat jullie de letters allemaal hebben ontvangen.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Zus Koorelle is sinds vanochtend plots niet bereikbaar. 'Geen service' ziet ze op haar mobiel.:mad:
Simyo, doe hier onmiddellijk wat aan. Schakel alle mods en jullie technische dienst 48 uur per etmaal in om dit op te lossen
Zorg dat jullie telefonische klantenservice in 1 nanoseconde bereikbaar wordt voor dit noodgeval.
Treurig is dit. En dan te weten dat ze 9 mobiele nummers in totaal bij Simyo heeft aangebracht.:mad:
We zijn in alle staten. Ik zeg 'me abo' op. O nee, kan niet...zit er een jaar aan vast 🆒
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb net gebeld broer de leon, advies was: simkaartje eruit en weer erin!
En jawel hoor, ik ben weer bereikbaar en kan ook bellen.
Super!
Reputatie 4
Badge +8
Hee broer,

Jij gaat Simyo niet verlaten, want dan ik kom persoonlijk die kippensoep uit je vriezer terug halen!
🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ach ja, Simyo is eigenlijk best wel goed...:p
Badge +6
Hoi allemaal,

Ik ben blij te lezen dat jullie blij zijn met de chocolade letter. Eet smakelijk en niet te snel op eten Sinterklaas is pas woensdag!!
Bedankt voor de complimentjes!!!
Reputatie 7
Badge +9
: simkaartje eruit en weer erin!
En jawel hoor, ik ben weer bereikbaar en kan ook bellen.
Super!

 
Zus, was het nou echt nodig om hier direct moord en brand te schreeuwen over zo'n klein dingetje dat gemakkelijk zelf op te lossen is! ;):p:cool:
Reputatie 4
Badge +8
Je moet ze scherp houden broer!!! 🆒:D
En trouwens, wie begon ermee?
hahaha

Reageer