.

Beantwoord

Ik heb een tijd terug 1000 MB cadeau gekregen. Ik kan deze nergens meer vinden. Is hij vervallen?

  • 23 June 2017
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
Een hele tijd terug kreeg ik nadat ik contact had gehad met een van de medewerkers als 'doekje voor het bloeden' 1000 Mb om naar eigen voorkeur te activeren en te besteden. Omdat ik de App gebruik (waar geen optie is om erbij te kunnen komen) en eigenlijk nooit op de website kwam, ben ik het min of meer vergeten. Tot nu ik gevraagd werd mijn mening te geven over Simyo, toen besefte ik dat ik die gratis Mb's nooit gebruikt had. Maar ik kan ze ook nergens meer vinden. Heb jij enig idee hoe ik erbij kan komen en ze volgende maand kan gebruiken? Of is het inmiddels vervallen?
Bvd, Gea
icon

Beste antwoord door Samantha 26 June 2017, 14:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Gea,

dit is helaas al lang vervallen. Het is een maand geldig wanneer je de melding/mail krijgt.
Daarna stopt het weer.

Groet Paul.
Paul, ik lees uit het verhaal dat het niet gaat om simyaardag...

als 'doekje voor het bloeden' 1000 Mb om naar eigen voorkeur te activeren en te besteden
Badge
Dank voor de reacties. Klopt, er is me verteld dat er geen termijn voor stond waarbinnen het geactiveerd moest worden, wel werd erbij vermeld dat het in één maand verbruikt moest worden. Het advies werd gegeven om het aan het begin van een maand te activeren.
Reputatie 7
Badge +9
Een moderator zal dit normaliter binnen 1 werkdag bekijken en een reactie plaatsen,
Badge +7
Hoi Gea-v-B,

Wat jammer dat je je cadeautje niet meer terug kunt vinden! Ik zie dat je dit cadeautje op 28 april 2016 hebt ontvangen. Als je dit cadeautje niet uitpakt, blijft dit cadeautje staan tot de maand dat je 1000 MB voor je Simyaardag krijgt.

Jij hebt in september 2016 je 1000 MB voor je Simyaardag ontvangen. Op dat moment is je cadeautje komen te vervallen.

Daarom heb ik nu alsnog 1000 MB toegevoegd. Als je inlogt op Mijn Simyo, zie je daar weer een nieuw cadeautje staan. In de maand dat je dit cadeautje uitpakt, kun je de 1000 MB gebruiken. Let er dus wel op dat je dit voor september uitpakt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@PaulH. Friesian en franswon heel erg belangrijk voor jullie hulp 🙂

Reageer